בע"ה כ"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

דרישה: התנצלות ופיצוי משלמה פילבר

לאחר שפרסם פוסט כנגד עו"ד בן גביר, נדרש מנכ"ל משרד התקשורת לפצות

  • כ"ו טבת תשע"ו - 08:55 07/01/2016
גודל: א א א
עוד איתמר בן גביר. ארכיון (יהודה פרל)
עוד איתמר בן גביר. ארכיון (יהודה פרל)

עו"ד איתמר בן גביר פנה למנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, ודרש את התנצלותו יחד עם פיצוי בסך 100 אלף שקלים בגין לשון הרע שכתב נגדו ופרסם ברשת הפייסבוק.

"לפני יותר מעשור החל ה"מנטור" נועם פדרמן ל"חנך" צעירים מתלהבים איך "לנצח" את השב"כ. כתב תדריך, הדפיס, הפיץ ולא שכח לרוץ להתראיין ולהתפאר לתקשורת", כתב פילבר בעמוד הפייסבוק שלו והוסיף כנגד עו"ד בן גביר ואמר, כי "אט אט החל גם המתלמד שלו איתמר בן גביר להחליף אותו במופעי הראווה התקשורתיים וההתגרות בשלטון".

"שניהם היו חזקים בדיבורים, והלהיבו צעירים ובני נוער חסרי מוח, לפרובוקציות. לא בטוח שהריטואל הזה ימשך, אך עבור חמישה צעירים ומשפחותיהם זה כבר מאוחר מידי. כמו בחמאס שם המסיתים הראשיים טורחים להישאר במקום בטוח מאחור, ולשלוח את הצעירים המוסתים למות בחזית. גם אלו חממו את האווירה וגרמו לאחרים לפעול בעוד הם רצו לתקשורת לקצור את החשיפה".

עוד הוסיף שפילבר וכתב, כי "אילו יכלו הוריו של בן אוליאל וחבריו להחזיר את הגלגל היו ודאי מעדיפים שבנם וחבריו יטולטלו כבר בשלב ציורי גרפיטי, ישבו כמה חודשים בכלא ילמדו את הלקח ויחזרו למשפחתם. במקום לקרוא את הוראותיו של פדרמן איך לשתוק בחקירות ו"להערים" על חוקרי המחלקה היהודית, ולחשוב שינצחו את הממלכה. אם יש טיפת יושר באנשים אלו, הם צריכים ללכת להוריהם של אותם נערים ולבקש את סליחתם. במקום לרוץ לאולפני הטלוויזיה ולקושש עוד קמצוץ חשיפה על חשבון אותם נערים חסרי מוח. שכנראה ינמקו הרבה שנים בכלא לאחר שעברו את "הכשרתם" המתחכמת".

עו"ד בן גביר טען כי פילבר משווה אותו לארגון הטרור חמאס ואומר כי הוא זה ששלח את החשודים בפרשת דומא לבצע את המעשים המיוחסים להם. "מעולם לא פעלתי כמו החמאס, ודאי שלא שלחתי את עצורי דומא לבצע את המעשים המיוחסים להם (שאגב הם מכחישים אותם), מעולם לא שוחחתי ודרבנתי את עמירם בן לבצע מעשי רצח או שריפת מסגדים ואו את כל ההצתות המיוחסות להם, קל וחומר שלא "למות בחזית".

עו"ד בן גביר התעקש להוסיף במכתבו, כי במשך שנים רבות השתדל הוא לתת דוגמא אישית כאשר עמד בקו הראשון של ההפגנות והמחאות, ואף שילם על כך מחיר. לדבריו, תמיד היה מעודד הפגנות ומחאות במסגרת החוק בשלטון דמוקרטי.

"גם כעורך דין, אני דואג לצעירים הללו ולזכויות האזרח שלהם (הגם שלא פעם יש לי ביקורת קשה לא פעם על מעשה כזה או אחר שלהם) אך אני מוסר נפש כדי שלא יפגעו באותם צעירים, וברור כי הדברים שכתבת הינם דברי בלע, שקר שנועדו לפגוע בי, במשלח ידי, בפעילותי הציבורית ולבזות אותי בעיני הבריות", כתב עו"ד בן גביר.

כאמור, עו"ד בן גביר דורש את התנצלותו של פילבר וכן פיצוי כספי בסך 100 אלף שקלים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 7 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד