בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

גופשטיין: עכשיו כולם מבינים מיהו עזרא נאווי

יו"ר ארגון להב"ה מקווה לצאת זכאי במשפט מול עזרא נאווי בעקבות התחקיר אמש ב"עובדה"

  • כ"ז טבת תשע"ו - 09:53 08/01/2016
גודל: א א א

בתחקיר שפורסם אמש (ה') בתכנית עובדה בערוץ 2 ועורר תדמה ציבורית, נראה פעיל השמאל הרדיקאלי עזרא נאווי, פועל יחד עם כמה מחביריו בארגוני השמאל כנגד ערבים שמתכוונים למכור קרקעות ליהודים.

בכמה מן המקרים הדברים הגיעו לכדי פגיעה חמורה באותם ערבים ובמקרה אחד, נאווי אך מתרברב בפני המצלמה הנסתרת שככל הנראה יש לו יד בסיוע למנגנוני ה'רשות הפלסטינית' שהוציאו להורג ערבי שמכר קרקע ליהודים.

בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה - למניעת התבוללות בארץ הקודש, תושב חברון, פרסם הבוקר פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא מתייחס לסרטון שהופץ בשנים האחרונות בו נראה גופשטיין מבריח את עזרא נאווי וכמה פעילי שמאל קיצוני נוספים שנכנסו יחד עם ערבים אל תוך שטח היישוב היהודי בחברון.

"משטרת ישראל במקום לתת לי צל"ש על הרחקת המחבלים העמידה אותי לדין. כבר שנים מתנהל משפט. עכשיו אחרי שכולם ראו שעזרא נאווי מחבל אין לי ספק שאצא זכאי. הבעיה היחידה שהתנהגתי איתו בכפפות משי...", כתב גופשטיין.

התחקיר שפורסם אמש מבוסס על תיעודים שהביאו כמה פעילי ימין לידי איש מערכת עובדה - עמרי אסנהיים. מדובר בכמה פעילים של ארגון הימין "עד כאן" שחדרו לתוך הפעילות של נאווי וארגוני שמאל קיצוני נוספים בנסיון להתחכות אחר אופי הפעילות שלהם.

הממצאים שהוצגו בתחקיר זעזעו אנשים מכל קצוות הקשת הפוליטית. חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' כתב לאחר הצגת התחקיר בעובדה: "מה שראינו הערב זה אבדן דרך ערכי, בגידה במדינת ישראל ואף פגיעה בחיים בכסות מזוייפת של הגנה על זכויות אדם. התופעה הזו אינה המצאה של עזרא נווי, למרבה הצער היא מאפיינת רבים מארגוני השמאל הקיצוני המסתירים אג'נדה פוליטית קיצונית בכסות של זכויות אדם".

סמוטריץ' הוסיף: "חבל שמערכות האכיפה לא שמרו מעט מהנחישות שהן מפגינות מול נוער הגבעות כדי לסכל את מסוכנותו הרבה של נווי לביטחון ולסדר הציבורי באזור".

מנגד, בארגון 'בצלם' טענו כי מדובר בתחקיר שאינו מבוסס דיו ומציג את הדברים בצורה מגמתית. בהתייחס לתיעוד של פעיל הארגון שמדווח ל'רשות הפלסטינית' על ערבי המתכוון למכור קרקע ליהודים באזור הר חברון, עבירה שעונשה הוצאה להורג ב'רשות הפלסטינית', אמרו ב'בצלם' כי מי שהוצג כמוכר הוא כלל אינו הבעלים של הקרקע ולכן אין כל פסול בהסגרתו ל'רשות הפלסטינית'.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד