בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מרזל וגופשטיין הגישו תלונה נגד 'בצלם'

לטענת פעילי הימין, ב'בצלם' התרשלו לטפל בתקלות חמורות בחשמל וסכנו חיי אדם

  • ב' שבט תשע"ו - 15:01 12/01/2016
גודל: א א א
ברוך מרזל (יהודה פרל)  (יהודה פרל)
ברוך מרזל (יהודה פרל) (יהודה פרל)

לאחר שגורמי החקירה הודיעו באופן רשמי כי השריפה במשרדי 'בצלם' נסעה מקצר חשמלי ולא מהצתה מכוונת בידי אדם, חשף צמח בן אהרון, חשמלאי ירושלמי שהוזמן פעמים רבות לעבודות במקום, כי אנשי הארגון נמנעו מלטפל בתקלות במערכת החשמל על אף שחזר והזהיר אותם פעמים רבות.

לדבריו, כשהוא טען בפני אנשי הארגון כי קיימות תקלות חמורות במערכת החשמל במקום אשר עלולות להוות סיכון, הם "זלזלו המקצועית שלו", כלשונו.

בעקבות כך, פנו ברוך מרזל ובנצי גופטיין להגיש תלונה במשטרת חברון. לטענתם יש בהתנהלות של 'בצלם' רשלנות פושעת שסיכנה חיי אדם, וכמעט והסבה פגיעות בנפש הן לעובדים במשרדי הארגון והן לאנשים נוספים בסביבתם.

ברוך מרזל ציין כי הוא "מצפה מארגון שכביכול אכפת לו מזכויות אדם להיות רגיש לחיי אדם ולא לסכן את הציבור בצורה כל כך קשה. בדרך נס לא נשרף בית הכנסת שנמצא בקרבת מקום ולא נגרם נזק לחיי אדם".

גופשטיין הוסיף שהוא מצפה מהמשטרה לסגור את המשרדים של 'בצלם' ולהעמיד לדין את ראשי הארגון. "אמנם עיקר הבעיה שלנו עם ארגון 'בצלם' היא הסכנה היומיומית שלהם לחיילי צה"ל והשמצת מדינת ישראל בעולם, אך לפחות על משטרת ישראל להעמיד אותם לדין בעוון רשלנות ההצתה ולבדוק אם נגרמה במכוון על מנת שהמשרד יישרף מטעמי הסטת דעת הקהל".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד