בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עצור שלישי בעקבות תחקיר 'עובדה'

לטענת 'עד כאן' פרשיות נוספות טרם נחשפו ונמצאות בשלבים שונים של חקירה

  • י' שבט תשע"ו - 10:18 20/01/2016
גודל: א א א
אחד מפעילי השמאל מובא למעצר (הלל מאיר TPS)
אחד מפעילי השמאל מובא למעצר (הלל מאיר TPS)

בשעות הלילה נעצר פעיל שמאל קיצוני נוסף בעקבות חשדות שעלו כנגדו בתחקיר של ארגון הימין 'עד כאן' בנוגע להתנהלותם של ארגוני השמאל הקיצוני.

חקירת המשטרה בפרשה שהחלה רק לאחר פרסום התחקיר בתקשורת והדיון הציבורי שהוא עורר הובילה עד כה לשלושה מעצרים. פעיל שמאל קיצוני נעצר כבר לפני למעלה משבוע, פעיל נוסף נעצר אתמול והלילה, כאמור, בוצע המעצר השלישי.

נציין, כי שלושת העצורים נחקרים ביחידה לפשיעה לאומנית של מחוז ש"י של המשטרה ונגד שלושתם הוצא צו המונע מהם מפגש עם עורך דין. יחד עם זאת, לעצור הראשון הותר כבר להיפגש עם עורך דין, בניגוד לבקשת המשטרה.

כמו כן, בתכנית ערוץ 2 'פגוש את העיתונות' טענה רינה מצליח, המגישה, בפני מנכ"ל 'עד כאן' גלעד אך, כי העובדה כי הממצאים החמורים בתחקיר מסתכמים בפעילים ספורים בלבד מלמדת דווקא על מסקנה הפוכה, והיא שארגוני השמאל הקיצוני ככלל דווקא פועלים כשורה.

אך השיב, כי ישנן פרשיות רבות נוספות שנמצאות כרגע בשלבים שונים של חקירה משטרתית ולכן נמנעו מלחשוף אותן לתקשורת. לדבריו, כשהן יוצגו התמונה תתברר במלואה והציבור ייחשף להתנהלות בעייתית וחמורה נוספת של ארגוני השמאל הקיצוני.

נזכיר, כי ארגון 'עד כאן' שתל אנשים מטעמו כפעילים בתוך ארגוני שמאל קיצוני במטרה לחשוף בעיות חמורות בהתנהלות ארגוני שמאל קיצוני. לטענת הארגון, עשרות 'שתולים' מטעמו עדיין פועלים בתוך ארגוני השמאל הקיצוני במסווה של פעילים מן השורה.

הממצא החמור ביותר שהוצג על ידי 'עד כאן' נכון להיום, מייחס לפעיל 'תעאיוש' עזרא נאווי הסגרה של סוחרי קרקעות ערבים שהתכוונו או מכרו קרקעות ליהודים לידי אנשי הביטחון המסכל של 'הרשות הפלסטינית' שם הם יעונו ואף יוצאו להורג.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד