בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צה"ל הרס מבנים באלון מורה

כוחות גדולים הגיעו לגבעה 771 בשומרון והחריבו מבנים. יוסי דגן: "לעצור את הנבלה הזו, ולהתמקד בהחזרת הביטחון ותחושת הביטחון לתושבי השומרון ומדינת ישראל"

  • י"א אדר ב תשע"ו - 14:06 21/03/2016
גודל: א א א
ההרס היום בגעה 771. ברקע מבנים ערבים (נדב גולשטיין)
ההרס היום בגעה 771. ברקע מבנים ערבים (נדב גולשטיין)

כוחות גדולים של צה"ל, משטרה והמנהל האזרחי הגיעו הבוקר (שני) לישוב אלון מורה בשומרון, זאת במטרה לבצע הרס מבנים באחת מגבעות היישוב. הכוחות הגיעו והרסו את ביתם של משפחת הראל, הורים לארבעה ילדיםשנמצא בבניה בגבעת 771 הסמוכה לאלון מורה. יש לציין כי הבית עומד על אדמות מדינה.

יוסי דגן ראש מועצה אזורית שומרון, אמר בתגובה להרס: "מדובר באבסורד. דווקא בשעה הזו, בה תושבי מדינת ישראל בכלל והשומרון בפרט, מתמודדים עם טרור מוצאת הממשלה שר הבטחון והמנהל האזרחי זמן להרוס בתים היושבים על אדמות מדינה, ולא מפריעות לאיש. אני קורא לממשלה להתעשת. לעצור את הנבלה הזו, ולהתמקד בהחזרת הבטחון ותחושת הבטחון לתושבי השומרון ומדינת ישראל".

אליצור הראל, בעל הבית הגיב: "מדובר בבית שנועד לשמור על אדמות חקלאיות שנמצאות על אדמות מדינה. למרות שסבלנו מארגוני השמאל הקיצוני ביניהם מעזרא נאווי, באה מדינת ישראל והורסת דווקא את הבית שלנו. של מי שבא לסייע למדינת ישראל ולסייע בשמירה על אדמות מדינה".

יו"ר מזכירות אלון מורה אליסף פרשן הגיב להריסת המבנה: "אנו נגד הרס בהתיישבות בכל מקום ובכל זמן. דווקא בימים אלו, בהם אנו רואים את ההסתה הפלסטינית והטרור שמשתולל בכל מקום בארץ, אני מצפה ממערכת הביטחון ומהנהגת המדינה להתעסק בדברים החשובים באמת,לדאוג לשלום אזרחיה ולהילחם בטרור ובהסתה. שר הביטחון בוחר להרוס חווה חלקאית שמחברת בין השומרון לבקעה ,בעצימת עיניים מוחלטת מהבניה הפלסטינית הלא חוקית שמתפרצת בכל מקום, כולל באותם אדמות שבהן נהרסה החווה, שנבחרה דווקא היא במגמתיות ברורה ומדאיגה".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד