בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חלוקת צווי הריסה ל-2,000 בתים ביו"ש

הלילה חילקו תושבי מטה עמונה אלפי "צווי הריסה" על מנת לעורר את הציבור

  • כ"ב אייר תשע"ו - 10:04 30/05/2016
גודל: א א א
חלוקת הצווים, הלילה (מטה עמונה)
חלוקת הצווים, הלילה (מטה עמונה)

פעילי מטה עמונה חילקו הלילה (שני) ביישובים ביהודה ושומרון כאלפיים "צווי הריסה" לבתים. לטענתם, קיימים אלפי בתים לא חוקיים ביו"ש מתוכם כ-2,026 בתים אשר בנויים על מה שמוגדר כקרקע פרטית וחלוקת הצווים הייתה על מנת לעורר את הציבור ולהסביר לו כי יש לקום ולפעול יחדיו להסדרת הבתים.

ממטה עמונה מציינים את העובדה כי אלפי תושבים סבורים כי ביתם חוקי, אולם בוקר אחד הם עלולים להיווכח כי ערבי טוען עליו בעלות. " "אסור לנו להיות שאננים הגיע הזמן שנתעורר כולם ונשיג הסדרה עכשיו לכל הבתים".

עוד נמסר מעמונה כי "אם לא נדכא את התיאבון של השמאל הקיצוני עכשיו בעמונה, התיאבון שלו להרוס בתים ולפנות משפחות, שכונות וישובים, רק ילך ויגדל"."

המטה מזכיר את דבריו של היועץ המשפטי של ארגון יש דין, עו"ד מיכאל ספרד, בראיון לפני ארבע שנים, אז אמר כי "יהיו עוד פינויים ולא רק של מאחזים אלא של ישובים שלמים. ההצלחה במגרון ובאולפנה הן נקודות ציון אסטרטגיות חשובות ביותר"".

לסיום נמסר מהמטה, כי "אנחנו, תושבי עמונה, אומרים היום שהסדרת עמונה היא נקודת ציון אסטרטגית, כי אם עמונה שמהווה סמל בהתיישבות תוסדר, יהיה זה מסר לארגוני השמאל ולציבור הישראלי שאין יותר פינויים, לא יהיה גירוש של יהודים מביתם, שום בית לא יפונה ומעכשיו, רק הסדרה", הכריזו. "לחילופין, אם עמונה תיהרס, יהיה זה עוד תקדים אסטרטגי של ארגוני השמאל בדרך לקעקוע ולפינוי של עוד עשרות יישובים ואלפי בתים שנבנו בדרך בלתי חוקית. הציבור ביהודה ושומרון חייב להתעורר ולדרוש מנציגיו בפוליטיקה ובהתיישבות הסדרה עכשיו".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 25 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד