בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מתכוננים להתקפות משמאל"

מארגני ריקוד הדגלים נערכים למתקפת שמאל כנגד האירוע. ומזכירים כי בשנה שעברה בית המשפט העליון דחה את עתירתם של ארגוני השמאל ואפשר את המעבר דרך שער שכם. יעקב נוביק ממארגני האירוע : "יש העוסקים בחלוקת ירושלים - אנו עוסקים בשמחה, בחיבור, ובהודיה לה' על חזרתנו לירושלים ולמקום המקדש"

  • יח"צ
  • כ"ד אייר תשע"ו - 16:43 01/06/2016
גודל: א א א
ריקוד דגלים (ויקיפדיה)
ריקוד דגלים (ויקיפדיה)

מארגני צעדת ה"ריקודגלים" נערכים הבוקר למתקפת ארגוני השמאל כנגד האירוע, וזאת לאחר שאתמול הושגה הסכמה עם המשטרה ואושר מתווה הצעדה.

"כבכל שנה גם השנה אנו רואים חבירה כנגד האירוע של מספר ארגוני שמאל שמטרתם חלוקת ירושלים, מדובר כבר בריטואל קבוע – מתקפה תקשורתית, הפצת בדיות ואז ריצה לבג"צ", אמרו הבוקר בעמותת 'עם כלביא' המארגנת את האירוע.

בעמותה הזכירו כי שנה שעברה בית המשפט העליון דחה את עתירתם של הארגונים ואפשר את קיום הצעדה במתווה המתוכנן דרך שער שכם והעיר העתיקה "גם שנה שעברה הם רצו לבית המשפט העליון שדחה אותם. אנו מזמינים את כולם להגיע ולחגוג את יום שחרור ירושלים ולחזק את ריבונותנו בכל רחבי ירושלים עיר הקודש והמקדש" סיימו.

יעקב נוביק מראשי מטה מאמ"צ וממארגני האירוע הוסיף כי "יש העוסקים בחלוקת ירושלים במסווה של חופש הגישה ופגיעה בחיי היום יום. כאשר המטרה העיקרית היא לחלק את ירושלים ולהדיר את רגלי יהודים מרחובות העיר העתיקה. אנו עוסקים בשמחה, בחיבור, ובהודיה לה' על חזרתנו לירושלים ולמקום המקדש." אמר.

נזכיר כי אתמול לבקשת משטרת ירושלים הסכימו בעמותת 'עם כלביא' להקדים את שעת האירוע בשעה, וזאת בשל התנגשות חודש הרמדאן המוסלמי עם יום ירושלים.

הארוע יחל בבמות הריקודים במרכז העיר בשעה 16:00, ובשעה 17:30 תחל הצעדה המסורתית לכותל המערבי דרך שערי העיר העתיקה. לאור הרמאדן סוכם עוד כי החל מהשעה 18:30 לא יתאפשר המעבר מאזור כיכר צה"ל לכיוון שער שכם, ולפיכך המארגנים קוראים לציבור הגברים להקדים ולהגיע לאירוע בכדי להספיק ולצעוד דרך שער שכם.

אירוע 'ריקודגלים' הינו האירוע המרכזי של יום ירושלים המתקיים לזכרו של הרב יהודה חזני זצ"ל אשר ייסד את האירוע. באירוע משתתפים מידי שנה עשרות אלפי בני נוער הצועדים ממרכז ירושלים ועד לרחבת הכותל המערבי דרך שערי העיר העתיקה כאשר הם נושאים דגלי ישראל.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד