בע"ה כ"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ארגון שמאל קיצוני עתר נגד ריקוד הדגלים

ארגון השמאל הקיצוני עיר עמים עתר לבג"ץ בדרישה למנוע את מעבר ריקוד הדגלים בשער שכם. מארגני האירוע בתגובה: "השמאל הקיצוני רוצה להדיר יהודים מחלקים מירושלים. בטוחים שהעתירה הפרובוקטיבית תדחה"

  • יח"צ
  • כ"ה אייר תשע"ו - 09:42 02/06/2016
גודל: א א א
ריקוד דגלים (בני דוד)
ריקוד דגלים (בני דוד)

ארגון השמאל הקיצוני עיר עמים עתר הבוקר (ה') לבג"ץ בדרישה למנוע את מעבר צעדת ריקוד הדגלים המסורתית ביום ירושלים דרך שער שכם לעבר הכותל המערבי של הר הבית.

מדובר בעתירה הדומה לעתירה שהוגשה בשנה שעברה באותו עניין ונדחתה בידי שופטי בג"ץ.

מעמותת עם כלביא המארגנת את ריקוד הדגלים במשך 25 שנה נמסר: "מגישי העתירה הינם אנשי שמאל קיצוני שכל מטרתם היא יצירת פירוד והדרת יהודים מחלקים מהעיר העתיקה של ירושלים המאוחדת. אנו בטוחים כי כמו בשנים קודמות העתירה הפרובוקטיבית תדחה. אנו עוסקים בחיוב ולא בשלילה, נמשיך לשמוח ביום חגה של ירושלים בריקוד הדגלים בכל רחבי הבירה".

יש לציין כי בשל התנגשות יום ירושלים וחודש הרעמדאן המוסלמי, ולבקשת משטרת ירושלים, הסכימו בעמותת 'עם כלביא' להקדים את שעת ה'ריקודגלים'.

הסיכום הושג בעקבות פגישות שנערכו בין מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי, הרב חיים דרוקמן ראש מוסדות בני עקיבא, שר החקלאות אורי אריאל , ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, סגניתו הגב' חגית משה ומארגני האירוע, וזאת לאחר שמארגני האירוע הסכימו להקדים את היציאה לצעדה בשעה. הארוע יחל בבמות הריקודים במרכז העיר בשעה 16:00, ובשעה 17:30 תחל הצעדה המסורתית לכותל המערבי דרך שערי העיר העתיקה.

לאור הרמאדן סוכם עוד כי החל מהשעה 18:30 לא יתאפשר המעבר מאזור כיכר צה"ל לכיוון שער שכם, ולפיכך המארגנים קוראים לציבור הגברים להקדים ולהגיע לאירוע בכדי להספיק ולצעוד דרך שער שכם.

נזכיר, כי אירוע 'ריקודגלים' הינו האירוע המרכזי של יום ירושלים המתקיים לזכרו של הרב יהודה חזני זצ"ל אשר ייסד את האירוע. באירוע משתתפים מידי שנה עשרות אלפי בני נוער הצועדים ממרכז ירושלים ועד לרחבת הכותל המערבי דרך שערי העיר העתיקה כאשר הם נושאים דגלי ישראל.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 0 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד