בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כתבי אישום לפעילים שניסו למנוע הרס

בבית המשפט השלום בירושלים הוגשו היום כתבי אישום בעקבות ההרס בגבעת גל בו נעצרו שניים. הפרקליטות מבקשת לעצור אותם עד לתום ההליכים

  • י"ג סיון תשע"ו - 10:54 19/06/2016
גודל: א א א
ההרס בגבעת גל (נחלה)
ההרס בגבעת גל (נחלה)

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום כנגד ישועה אוחנה כבן 35 מקריית ארבע ויוסף פרנקל בן 20 מבית אל. השניים נעצרו בגין חבלה ותקיפת שוטר במהלך ההרס בגבעת גל בשבוע שעבר.

על פי כתב האישום, עם הגעת הכוחות למקום החלו מספר רב של אנשים, ביניהם גם השנים, להתקהל בסמוך למבנה על מנת להפריע לכוחות לבצע את ההרס. התושבים החלו לחסום את צירי הגישה למקום, לשכב מתחת לגלגלים של הטרקטורים על מנת שאלה לא יוכלו להמשיך בהרס, לטפס על הטרקטורים שהיו במקום וכן לזרוק לעברם ולעבר כוחות הביטחון במקום אבנים.

אוחנה מואשם כי זרק אבן לעבר טרקטור. בעקבות כך ניגש אליו שוטר והזהיר אותו לבל ימשיך במעשיו. למרות זאת לקח אוחנה פעם נוספת סלע וזרק לעבר הטרקטור ולעבר הנהג. הסלע פגע בשמשת הטרקטור ושבר אותה וכן פגע במתלונן בראשו. כתוצאה ממעשיו נשברה שמשת הטרקטור וכן נגרמו למתלונן חבלות, דימומים וכאבים.

פרנקל מואשם כי במהלך חסימה אנושית שביצעו שוטרים במקום, צעק: "יאללה, פורצים עוד עשר שניות", ספר עשר שניות בקול ורץ לעבר אחד השוטרים, דחף אותו והפיל אותו. לטענת הפרקליטות, נגרמה לשוטר חבלה קלה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד