בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"בנושא עמונה, בנט התקפל"

עו"ד בן גביר קורא לתושבי עמונה שלא לקבל את ההסדר המוצע ומותח ביקור על בנט

  • יח"צ
  • ד' כסלו תשע"ז - 19:33 04/12/2016
גודל: א א א
בן גביר. ארכיון (יהודה פרל)
בן גביר. ארכיון (יהודה פרל)
עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, תוקף הערב (ראשון) את יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ואומר כי בנט התקפל. "היום היה יכול להיות יומו הגדול של נפתלי בנט. זה לא סוד שבממשלת ישראל ידעו היטב שאם אין הסדרה (כולל עמונה) אין ממשלה ומצב דברים זה העמיד את כל מפלגות הקואליציה בכוננות ספיגה", אמר עו"ד בן גביר.
"נתניהו לא רוצה בחירות במיוחד לאחר הסקר אמש כאשר יש שוויון מול יאיר לפיד, כחלון לא רוצה בחירות כאשר מצבו ירוד והוא לא היה מצליח להציג אפילו הישג אחד מה גם שמחירי הדירות רק עולים ובאשר לאיווט ליברמן, כלל לא ברור שהוא היה עובר את אחוז החסימה".
לדברי עו"ד בן גביר במצב דברים זה, בבית היהודי היו חייבים לדרוש הסדרה כוללת גם של עמונה: "זה הלכתי, מוסרי והגיוני" ואם היינו הולכים לבחירות על עמונה בנט וחבריו היו המרווחים הגדולים.
בן גביר קורא לתושבי עמונה שלא לקבל את ההסדר המוצע ואומר כי: "על עמונה חייב להיות מאבק. עמונה הייתה חייבת להפיל את הממשלה או להצמיח אותה לשנים רבות. עמונה זה סמל, עמונה זה לא רק בתים וקירות אלא אנשים וגבורה יהודית ודווקא בחג החנוכה עצוב שיש מי מהמחנה הלאומי שמבקש להוריד את הדגל ולהתקפל".
לדברי איש עוצמה יהודית: "עמונה יכולה להיות הזדמנות גדולה שבא יעצרו את כל גירוש היהודים שיבוא אחר כך. אני שומע את קולות מקורבי בנט שמספרים כי מעתה ואילך תחל תקופה חדשה ביו"ש אך כנראה שהם לא שוחחו על כך עם נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור. בג"צ ימשיך להורות על עקירה, על גירוש יהודים מביתם ואם לא יבוא שינוי גדול ומסר מהמחוקקים שופטי בג"צ ברובם ימשיכו לפסוק נגד המאחזים, אם ממשלת ישראל הייתה מתייצבת כולה לצד חוק ההסדרה כולל עמונה זה היה מביא לשינוי, אך כיום כאשר גם בנט והבית היהודי התקפלו, לא יבוא שינוי וההרס והעקירה ימשכו".
תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד