בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הסכם בנט: "ההונאה הגדולה"

בתכנית הרדיו 'עוקפים מימין' תקפו ראשי 'עוצמה יהודית' את השר בנט

  • יח"צ
  • י"א כסלו תשע"ז - 10:17 11/12/2016
גודל: א א א
נפתלי בנט (יחצנים) יח"צ
נפתלי בנט (יחצנים) יח"צ
בתכנית 'עוקפים מימין' של ד"ר מיכאל בן ארי ועו"ד איתמר בן גביר ברדיו 'גלי ישראל', תקפו השניים את תכניתו של השר נפתלי בנט בנוגע לחוק ההסדרה ופינוי עמונה.
"זה לא לצאת כמנצחים, זה לעג לרש, עוקרים בתים בארץ ישראל ואין הבדל בין אנשי הבית היהודי לאנשי קדימה, העניין הוא לא נדל"ן, האמירה לפי ההסדר הזה שעמונה לא שלנו, שארץ ישראל לא שלנו", אמר בן ארי.
עו"ד בן גביר אמר כי המחמאה היחידה שיש בהסדר הזה זה מחמאה לאנשי יחסי הציבור של נפתלי בנט שהציגו את ההסדר כניצחון :" הוא אומר אנחנו נבנה, והשמאלנים צועקים, זה מה שמשודר, אך הוא צוחק על כולנו, הוא תקע סכין בגב ההתיישבות. עמונה חס ושלום תעקר, נתיב האבות חס ושלום תעקר, תשעת הבתים בעפרה יעקרו, ובסוף גם בגצ יבטל את חוק ההסדרה, כלומר גם נאכל את הדגים המסרחים וגם נגורש מהעיר והעיקר שנפתלי בנט סיפר לכולם שהוא ניצח"
ד"ר בן ארי קרא במהלך התוכנית את דבריו של הגאון הרב דב ליאור שאין לקבל שום פשרה שכאילו התושבים מודים שהאדמה שייכת לנוכרי, זה בבחינת לא הודה בארצו. על אנשי עמונה לעמוד בתוקף נגד ההסדר. לדברי בן ארי:" כאשר עושים כזה הסכם, זה חילול השם. ההבדל בין בצלאל סמוטריץ לצפי לבני הוא פחות מחוט השערה, סמוטריץ טוען כי אנחנו נשארים על ההר, זו בדיוק הטענה של צפי ליבני כי נפנה את ההתיישבות ונישאר בארץ ישראל". עוד טען בן ארי כ אנשי תקומה כלל לא שמעו את דעת הרבנים:"הם לא כינסו את הרבנים והאמת היא שאין רבני תקומה, הרב ליאור לא שם, הרב מלמד לא שם, הרב דוד הכהן לא שם, נשאר הרב שטייינר שלא שמענו את דעתו לאיזה רבנים אתם שומעים לרב נפתלי בנט ?"
השניים הסבירו כי במהלך החודשים האחרונים הם פירגנו לאנשי הבית היהודי, להכרזות הרב בן דהן כי לא תהיה ממשלה ללא עמונה, פרגנו לבנט, לאורי אריאל ולשאר חברי תקומה אך לצערנו כל התקוות התבדו, ואנשי הבית היהודי פגעו בארץ ישראל.
תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד