בע"ה כ"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אלפים הפגינו בעמונה, היום התושבים יכריעו

תושבי עמונה צפויים להכריע היום (ד') בנוגע למתווה החדש. אלפים הפגינו אמש בכיכר פריז בירושלים.

  • מערכת הקול-היהודי
  • י"ד כסלו תשע"ז - 09:23 14/12/2016
גודל: א א א
ההפגנה אמש (tps)
ההפגנה אמש (tps)

תושבי עמונה יתכנסו הבוקר (רביעי) ויכריעו האם לחתום על המתווה החדש שהוסכם בין יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט לראש הממשלה בנימין נתניה, בנוגע לפינוי הישוב עמונה, או להתנגד אליו.

עמונה תועתק להר סמוך במסגרת פתרון 'נכסי נפקדים' ולאחר שיוכשרו החלקות המתאימות.

בתוך כך, אלפים השתתפו אמש בכיכר פריז בירושלים בהפגנה כנגד הרס הישוב עמונה.

יו"ר מטה מאבק עמונה, אביחי בוארון, אמר למשתתפים, "אני מודה לתושבי עמונה שסיכנו את כל עתידם למען המולדת. אמרו לנו: אתם הזויים! קחו לכם בית עם דשא וגג אדום. תושבי עמונה אמרו: אנחנו נשארים בעמונה! תושבי עמונה הביאו את חוק ההסדרה. אלפי בתים ביו"ש יינצלו. אני מבטיח: עמונה תישאר בעמונה ולא תיפול. עם ישראל ייאבק איתנו אם נאלץ להאבק".

ההפגנה אמש (tpsשב)

"אנו נאמנים לכל גרגר וגבעה בארץ ישראל. על ארץ ישראל לא מוותרים, היא לא עומדת למשא ומתן", אמרה יו"ר תנועת נחלה, דניאלה ויס, במהלך ההפגנה. "לפני חמישים שנה זכינו לנס ושבנו לבית אל, לסיני ולגולן. ליבי מלא חרדה בשל עמונה. לא ארץ נוכריה כבשנו אלא לארצנו שבנו".

"לא באנו לארץ ישראל כדי לעסוק בפלפולים. כל משא ומתן על ארץ ישראל שאומר להזיז יהודים לא יקום ולא יהיה. לא נפקיר אף גבעה. מנין הרשות לוותר על ארץ ישראל? בכל שלב של גירוש חשבו יהודים תמימים שזה הגירוש האחרון – אלון מורה, מגרון, אולפנה. הבטיחו 300 יחידות דיור – אחת לא נבנתה".

"אני פונה לאנשי עמונה – התייצבנו כדי לחזק ולמנוע פינוי והזזה בכל מקום בארץ ישראל. כל כך הרבה דברים שמעתי בזמן האחרון מכל כך הרבה נבחרי ציבור, להם ניסינו להסביר שהבג"צ אינו השליט פה במדינה. בג"צ הוא המצודה האחרונה של השמאל שכל מערכותיו קרסו. הבג"צ משתף פעולה עם המגמה לגרש יהודים מארץ ישראל, אבל לא עוד", חתמה וייס.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד