בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כך מנסה נתניהו להילחם בטרור

במקום לטפל בבעיה, נתניהו מוצא אשמים: איסור ייבוא זיקוקי דינור, אבטחה במקומות ציבוריים, ומחסומים באזור ירושלים. כך מנסה ראש הממשלה להילחם בטרור הערבי

  • כ"ו חשון תשע"ה - 09:39 19/11/2014
גודל: א א א
זיקוקים שנתפסו אצל ערבים (ארכיון)
זיקוקים שנתפסו אצל ערבים (ארכיון)

לאחר שהודה אתמול (ג') השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' בזירת הטבח, כי "אינני יכול להבטיח שלא יהיה עוד פיגוע", ואחריו הוסיף מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו ואמר, כי "אין לנו פתרון לפיגועים מהסוג הזה", החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם השר אהרונוביץ' על שורה של צעדים בניסיון למנוע טרור.

בין היתר, נאסר על יבוא זיקוקי דינור וזאת עד לתאריך כ"ו שבט. יחד עם זאת, תוגבר מחוז ירושלים בשתי פלוגות מג"ב נוספות, אלו מצטרפות לתגבור מאות השוטרים בשבועות האחרונים בבירה.

מעכשיו, החליט נתניהו, יבוצעו יותר פשיטות יזומות בשכונות ערביות באזור ירושלים וכן יוצבו מחסומים בכבישים המובלים לכפרים באזור העיר, שם ייערך בידוק קפדני. כמו כן הוחלט על קידום הריסת בתי מחבלים, דבר השנוי במחלוקת בין צה"ל לשב"כ האם אכן מסייע להרתעת המחבלים. בימים הקרובים צפויה להתקבל החלטה על תגבור אבטחה במקומות ציבורים, כמו בתי כנסת, מוסדות לימוד, מסעדות ועוד.

צעדים אלו, כך נראה, לא יוכלו למנוע מהמחבל הבא לנסות לפגוע ביהודים באמצעות פיגוע דריסה או דקירה במברג כפי שהתרחש בתחילת השבוע.

בתוך כך פורסם אמש (ג'), כי אחד הדברים המטרידים בימים אלו את שירותי הביטחון הכללי, הוא פעולה אותה יבצעו יהודים כנקמה על הטבח בשכונת הר נוף ועל הפיגועים בתקופה האחרונה. אליהם הצטרף גם ראש הממשלה שקרא "לכבד את החוק" והוסיף "אסור לאף אחד לקחת את החוק לידיים". כמו כן, הבטיח מפכ"ל המשטרה לטפל בידי קשה בפעילות יהודים כנגד ערבים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד