בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

באשקלון הפסיקו עבודת פועלי בניין ערבים סמוך למוסדות

למול הביקורת הפוליטית: ראש עיריית אשקלון החליט להפסיק עבודתם של פועלי בניין ערבים הבונים ממ"דים סמוך לגני ילדים בעיר

  • כ"ז חשון תשע"ה - 09:42 20/11/2014
גודל: א א א

אתמול סיפר לקול היהודי קבלן בניה ושיפוצים בירושלים, כי תושבי האזור אינם מעוניינים להעסיק ערבים ובשל כך, הוא וקבלנים נוספים פטרו את עובדיהם הערבים ותחתם הכניסו פועלים יהודים. אמש פורסם, כי כך גם תושבים רבים באשקלון.

איתמר שמעוני, ראש העיר אשקלוןמוסדות החינוך הסמוכים לאתרי בנייה בעיר אשקלון תוגברו אתמול (רביעי) באבטחה, וזאת מהחשש כי בעיר יבוצעו פיגועים בידי ערבים. ראש העיר איתמר שמעוני, עשה צעד נוסף ומשמעותי יותר, והפסיק את עבודתם של הפועלי הבניין הערבים, אלו הבונים כעת ממ"דים סמוך לגני ילדים בעיר, גם אלו המחזיקים בתעודות זהות כחולות.

שמעוני הסביר ואמר, כי הפסקת העבודה נועדה "להגביר את הביטחון האישי אצל ההורים, הילדים והצוות החינוכי. אנחנו נמשיך לעקוב בדאגה אחר המתרחש וניתן מענה מידי לכל פנייה", אמר שמעוני.

חברי כנסת שונים, שלא הצליחו קודם לכן למצוא מענה ופתרון לטרור, הגיבו בחריפות להחלטתו של ראש העיר ואמרו כי מדובר בגזענות נגד ערבים. הבוקר, הגיב שמעוני לטענותיהם ואמר "אני קשוב לרחשי הציבור ובמיוחד להורי ילדי הגנים שבהם מועסקים עובדים ערביים בבניית ממ"דים. בימים האחרונים קיבלתי עשרות פניות מהורים מודאגים שלא ראו בעין יפה שפועלים ערבים שוהים במחיצת ילדיהם בגנים ללא אבטחה וחלקם אף איימו להוציא את הילדים מהגן"

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד