בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מפטרים היום את המחבל של מחר"

לאחר שהופרכו השמועות בדבר פיטורי עובדיו הערבים של 'רמי לוי' בגבעת שאול בבירה, 'להב"ה' יפגינו כנגד סניף גבעת שאול הערב (ה'). "אנחנו קוראים לאנשים שלא לקנות שם"

  • אברהם שפירא
  • כ"ז חשון תשע"ה - 13:01 20/11/2014
גודל: א א א
מודעה שהפיצו בארגון הלבה
מודעה שהפיצו בארגון הלבה

יותר ויותר עסקים יהודים מפטרים את עובדיהם הערבים בעקבות המצב ועל רקע הפיגוע האחרון בו נרצחו 4 יהודים על ידי שני ערבים שהועסקו באותה שכונה. הערב (חמישי) צפויה להתקיים משמרת מחאה בפתח מתחם 'רמי לוי מהדרין' בגבעת שאול בירושלים שם מועסקים עשרות ערבים.

בשיחה עם הקול היהודי, מספר מנכ"ל ארגון להב"ה בנצי גופשטיין על המחאה המתכוננת. "האמירה שלנו היא – 'בואו נמנע היום את הרצח הבא'. בשם רמי לוי הופצו הודעות כאילו הוא מפטר את כל העובדים הערבים שלו, אבל כשהוא התראיין לערוץ 10 הוא אמר שהוא בעד דו קיום והוא לא רוצה לפטר את הערבים. הוא הוציא אותם ליום אחד והחזיר אותם. אנחנו מגיעים בעזרת ה' הערב לסניף רמי לוי מהדרין ונמצאים שם עד 24:00 בלילה", אומר גופשטיין.

מודעה שהפיצו בארגון להב"ה

"נעמוד שם בחוץ ונגיד שמי שמעסיק אויבים הוא בעצם שותף לרצח. אנחנו עושים משמרת מחאה של חמישים איש נחלק לכל מי שנכנס דפים על העניין. במיוחד שיש אופציות אחרות כמו 'אושר עד' והרבה חנויות שפיטרו כבר ערבים. אנחנו לא קוראים לרמי לוי שיפטר את עובדיו, אלא קוראים לציבור שלא לקנות אצלו בגלל העובדים הערבים", מסביר גופשטיין.

"אנחנו משתפים פעולה עם כמה גופים בנושא 'עבודה עברית' והקמפיין שלנו יצא בקרוב. "לא מעסיקים אויבים" וגם "מפטרים היום את המחבל של מחר". אנחנו מברכים גם את ראש עריית אשקלון על החלטתו ומקוים שגם ביהודה ושומרון ילמדו מאשקלון" מסיים גופשטיין.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד