בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לפטר את נהגי האוטובוס הערבים"

בכירים בעיריית ירושלים דורשים לפטר את הנהגים השובתים. "לא נוכל לרחוץ בנקיון כפינו"

  • אלחנן גרונר, הקול היהודי
  • כ"ח חשון תשע"ה - 09:03 21/11/2014
גודל: א א א
נהגי אגד הערבים בבית הנהג שהתאבד
נהגי אגד הערבים בבית הנהג שהתאבד

בעקבות שביתת נהגי אגד הערבים בירושלים ובאזור, וזאת כהזדהות עם חברם שהתאבד, פנו ממלא מקום ראש העיר ירושלים יוסף דייטש וחבר הנהלת העיר יצחק פינדרוס במכתב ליו"ר מזכירות אגד אבי פרידמן, ודרשו לפטר את הנהגים הערבים המשתתפים בשביתה.

"כבר בפתח המכתב נדגיש כי מדובר בסכנה ממשית של חיי אדם ואם הנושא לא יטופל מיידית לא נוכל לרחוץ בנקיון כפינו ולומר ידינו לא שפכו את הדם הזה", כתבו השניים. "אנו רואים בחברת אגד אחראית ישירה לטיפול במחדל ומצפים ממנה לפעול במהירות וביעילות להגנת לקוחותיה".

"כידוע לך, למעלה ממאתיים נהגים ערבים המועסקים בסניף ירושלים של חב' אגד, החליטו בימים האחרונים לנקוט בשביתה, לאחר שהתברר שאחד מחבריהם נמצא מת באוטובוס בו נהג. אותם נהגים בחרו להאמין לדברי ההסתה החמורה שמשמיעים גורמי טרור רצחניים, לפיהם יהודים רצחו את נהג האוטובוס. השמועות הללו מופצות כדי להלהיט את הרוחות ולהביא לרצח נוסף של יהודים חפים מפשע, זאת, למרות המסקנות החד משמעיות שהעלו הממצאים של נתיחת הגופה".

"מלבד הסבל שעובר על תושבי ירושלים בשל מיעוט הנהגים ופגיעה חמורה במערך התחברותי, יש כאן מחדל בטחוני חמור ממדרגה ראשונה: נהגי אגד, שחלקם מתגוררים בכפרים שבמזרח העיר, לא מגיעים לעבודה כבר כמה ימים, ולא נראה שבכוונתם לשוב לעבודה בזמן הקרוב. הפיגוע הבא שעלול להתבצע על ידי אדם היושב היום בבית ומוסת על ידי גורמי טרור כבר רשום על הקיר באותיות של דם. אזלת היד של חברת אגד וההתעלמות המתמשכת מהסכנה, היא בבחינת הזדהות עם הטרור. אנו סבורים כי מחובתה של חברת אגד להוציא מיד מכתבי פיטורים לאותם נהגים שיסרבו לשוב לעבודתם לאלתר, ובכך תוכיח לציבור כולו כי חברת אגד אינה נכנעת לטרור שמקורו בהסתה ובשקרים".

יש לציין כי גם דף הפייסבוק של אגד ומוקדי החבר המוצפים בתלונות של אזרחים הקוראים לפטר את הנהגים הערבים השובתים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד