בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אינדור נגד בנט: "פופוליזם זול"

"די כבר עם הסגנון המתנשא שלך . "אני" ו"אני" ו"אני". אנחנו לא חיילים שלך ולא שפוטים שלך". יו"ר אלמגו"ר תוקף את בנט על דבריו נגד ראש עיריית אשקלון

  • כ"ז חשון תשע"ה - 23:12 20/11/2014
גודל: א א א
פועלים ערבים (הקול היהודי) צילום: הקול היהודי
פועלים ערבים (הקול היהודי) צילום: הקול היהודי

בעקבות דבריו של שר הכלכלה ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, כנגד החלטת ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני בדבר העסקת ערבים במוסדות חינוך בעיר, תוקף יו"ר ארגון נפגעי הטרור אלמגו"ר את בנט ומכנה את דבריו "פופוליזם זול".

"שמעתי את בנט תוקף את ראש עירית אשקלון באומרו: "אני אגלה אפס סובלנות להפליית ערבים".אוי נפתלי, די כבר עם הסגנון הארוגנטי והמתנשא שלך. "אני" ו"אני" ו"אני". אנחנו לא חיילים שלך ולא שפוטים שלך ולא מצפים ממך לסובלנות כלפינו", כתב אינדור."אבל אנו כן מצפים שלא תקפוץ על עגלת הפופוליזם הזול שמופנית היום כלפי ראש עירית אשקלון - שמעוני".

"תראה נפתלי, הספור מאד פשוט", הוסיף אינדור. "מאחר ויש היום הסתה של הרש"פ והחמ"ס לרצח יהודים, הורים רבים באשקלון מפחדים שמבין הפועלים הפלסטינים שעובדים החודש בתוך הגנים, יימצאו מפגעים תורנים, שירימו פטיש 5 קילו או 'לום' וירוצצו את הראש של הילדים הסמוכים אליהם בגן. כבר היו יותר מדי מקרי טרור, בהם פועלים "נאמנים ", רצחו את מעבידיהם. הנתונים הרבים אצלי. בין הנרצחים, קבלנים, חקלאים ומעסיקים פרטיים. חלק מהרוצחים שוחררו כבר תחת ממשלתך", כתב אינדור.

"אני יודע שרגשותיך האצילים מתקוממים מול הפליה וגזענות.אבל זו לא גזענות - זו שמירת חיים.אבל אם אתה מתעקש, אצטט פה את האמא מאשקלון שאמרה היום,"בין גזענית לאם שכולה אני מעדיפה להיות גזענית!".נפתלי, יש לי פתרון שיאזן בין כל אלה שהגזענות מדירה שינה משנתם להורים הרבים שמדירים את שנתם בדאגה ופחד לילדיהם", הציע אינדור.

"1. מאחר ויש כבר אבטחה הצמודה אליך ולביתך, כך גם אצל חבריך בממשלה, אולי תפרישו שומרים שיהיו צמודים לילדים ויחצצו בינם לפועלים. אני לא מציע לך לרדת לאשקלון לשמור בגן, כי זה יסתיים בגימיק של יום, אבל באמת אפשר וראוי לשלוח את לוחמי מחלקת אבטחת אישים לשמור על הילדים בגנים.

2. אפשר וצריך לדאוג לכך שכל ההוראות החמורות הנהוגות בכנסת ובמשרדך לגבי הכנסת פלסטינים לבניינים, יחולו גם ביחס לאתרים בהם שוהים ילדי ישראל".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד