בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פיגוע ירי נוסף: נזק נגרם לרכב סמוך לקרית ארבע

פיגוע ירי שלישי להיום: ערבים ירו לעבר רכב דרומית לקרית ארבע, נזק נגרם לרכב ואיש לא נפגע. אמש דווח על שמיעת ירי באותו אזור. קודם לכן היום בוצעו שני פיגועי ירי נוספים

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ו' כסלו תשע"ה - 01:15 28/11/2014
גודל: א א א
קליע שאותר בזירת פיגוע ירי (ארכיון)
קליע שאותר בזירת פיגוע ירי (ארכיון)

למול איפוק והכלת הטרור - 48 שעות בלבד וחמישה פיגועי ירי:יום אחרי פיגוע ירי סמוך לקרית ארבע ופיגוע דומה בגוש טלמונים, מספר שעות לאחר פיגוע הירי בגבול רצועת עזה ופיגוע ירי נוסף בגוש טלמונים, שוב ירו ערבים לעבר רכב בו נסע יהודי באזור קרית ארבע.

סמוך לשעה 00:20 הלילה (חמישי) ירו ערבים לעבר רכב סמוך לצומת אליאס מדרום לקרית ארבע ושלושה קליעים לפחות פגעו ברכב וגרמו לנזק. ב"ה איש לא נפגע, כך מדווחים בסוכנות הידיעות תצפית.

אתמול דיווח תושב האזור כי שמע ירי שבוצע לעברו ואף ראה את מבצע הירי בשעת מעשה. אולם בדובר צה"ל אמרו כי לא אותרו ממצאים בזירה ולא קיים חשש לפיגוע ירי.

צומת הדואר בגוש טלמונים הלילה לאחר פיגוע הירי (סוכנות תצפית)

פיגוע הירי בוצע באותו מתווה עליו דווח בליל אמש, וקיים חשד סביר כי גם אתמול אכן בוצע פיגוע ירי במקום.

כאמור, מקודם יותר היום, סמוך לשעה 19:15, ירו ערבים לעבר רכב סמוך לצומת הדואר בגוש טלמונים. ב"ה גם באירוע זה איש לא נפגע ולא נגרם נזק. בסריקות במקום אותרו מספר קליעים. בצדו השני של הכפר בתילו הסמוך, לא הרחק מצומת הפרסה, ירו ערבים לילה קודם לכן לעבר רכב יהודי. גם אז איש לא נפגע ולא נגרם נזק ואותרו קליעים בקרבת במקום.

בשעות הצהרים היום, ירו ערבים מרצועת עזה לעבר כוח צה"ל באזור קיבוץ בארי. נזק נגרם לשמשת הג'יפ הצבאי וכוח תותחנים הגיב בירי.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד