בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"רק גזר דין מוות לרוצחים יביא לנחמה"

בעקבות ההכרה ברצח נתנאל עראמי הי"ד, פרסמה היום הממשלה הודעת אבל על הירצחו. "אנחנו מקוים שממשלת ישראל תדאג להביא את הרוצחים לדין ותגזור עליהם מוות", אומרת בתגובה אמו של נתנאל. "רק בכך נרגיש שממשלת ישראל עושה צדק עם העם ומביאה לנחמה עבורנו"

  • יח"צ
  • ט' כסלו תשע"ה - 19:35 01/12/2014
גודל: א א א

בעקבות החלטת בית המשפט על פרסום קביעת השב"כ והמשטרה לפיה רצח נתנאל עראמי הי"ד בוצע בידי ערבים על רקע לאומני, פרסמה הבוקר הממשלה בשמה ובשם ראש הממשלה, מודעת אבל בעיתונות, ובה הם משתתפים בצער משפחת עראמי.

בני המשפחה רואים במודעה תחילתה של נחמה, אולם אמו של נתנאל הדגישה היום כי על הממשלה מוטלת האחריות להביא את הרוצחים לדין, ולהוציאם להורג.

מודעות האבל שפרסמה הממשלה"אני לא מוצאת מילים להעביר את הרגשות של המשפחה מהאסון הכבד שפקד אותנו", אמרה היום מרים עראמי אמו של נתנאל הי"ד. "ליבנו כואב על האלמנה והיתומים שנשארו בלי אבא, ואנחנו מקוים שממשלת ישראל תדאג להביא את הרוצחים לדין ותגזור עליהם מוות. רק בכך נרגיש שממשלת ישראל עושה צדק עם העם ומביאה לנחמה עבורנו". האם הוסיפה כי בני המשפחה עדיין כועסים על כך שהיו צריכים לרוץ לבתי המשפט בכדי לאפשר את קבורתו של נתנאל הי"ד, דבר שגרם להלנת המת.

ההכרה במשפחה הגיעה רק לאחר מאבק משפטי קשה ומורכב שניהלה המשפחה בסיוע ארגון חוננו. בסופו של דבר קיבל בית המשפט את עמדת המשפחה והורה על פרסום המניע לרצח.

עו"ד חור אוריאל ניזרי המייצג את המשפחה מטעם ארגון חוננו אמר בתגובה לפרסום מודעת האבל, כי הוא מצפה מראש הממשלה להגיע לבית המשפחה לביקור תנחומים, והוסיף כי את הלילות הקשים שעברו על המשפחה לא ניתן להשיב. "הודעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, וממשלת ישראל, יש בה משום נחמה מאוחרת. אי ההכרה בזמן במשפחת ערמי, גרמה לעצב, לבדידות, ללילות קשים, ייסורים מיותרים וקשיים שהיו חלק משגרת היום יום של משפחת הנרצח, נוסף על האבדן הקשה של איבוד היקר מכל. את הלילות הללו לא ניתן להשיב. כעת אנו מצפים כי ראש הממשלה יבוא לנחם את המשפחה ולא יסתפק בלעשות זאת על גבי דפי העיתון", אומר עו"ד ניזרי.

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד