בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עסקת טיעון עם רוצח איציק אלגבי הי"ד

13 שנות מאסר בלבד יוטלו על אחד הרוצחים. המשפחה מתנגדת לעסקה

  • אברהם שפירא
  • י"א כסלו תשע"ה - 12:57 03/12/2014
גודל: א א א
איציק אלגבי הי"ד - נרצח בחצר ביתו
איציק אלגבי הי"ד - נרצח בחצר ביתו

שלוש עשרה שנות מאסר בלבד יוטלו ככל הנראה על ערבי שרצח את איציק אלגבי הי"ד תוך כדי שפרץ לבית בתו במושב אביחיל. על פי עסקת טיעון שהוצגה היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בלוד, יורשע האדי מוסא בהריגה. ערבי נוסף מואשם ברצח וערבי שלישי הוא עד המדינה בפרשה.

ביתו של איציק, לירן, הגיבה היום הגיבה על העסקה ואמרה כי "אנחנו מתנגדים לעסקה. מי שהיה במקום רצח את אבא. זה עונש לא ראוי, אך אנחנו מבינים שיש קושי להרשיע אותו ברצח".

האירוע החל בפריצה והתגלגל לרצח בדקירות סכין. בשביל היתומים הערב החל בארוחת ערב שגרתית ונגמר באבל.איציק אלגבי הי"ד, בן 61 ממושב אביחיל שעל יד נתניה נרצח בו' חשוון ה'תשע"ג. אלגבי ישב עם בני משפחתו לארוחת ערב ובשלב מסוים ניגש לביתה הסמוך של בתו במטרה להביא לחם. משבושש לחזור ניגשה בתו אל ביתה ומצאה את אביה מוטל על הרצפה כשהוא פצוע מדקירות ומחוסר הכרה.

החשד המיידי היה כי מדובר בפורצים שהופתעו מאלגבי ודקרוהו. מאוחר יותר נעצרו 4 ערבים מטול כרם בחשד למעורבות במעשה. ביתו של אלגבי לירן, אמרה לאחר הרצח כי "לא יכול להיות שאדם לא יכול להתהלך בחצר שלו וכשהוא מתהלך הורגים אותו".

בתקופה זו, התלוננו תושבים רבים מהשרון על גניבות ופריצות באזור שלרובם היו אחראים ערבים מטול כרם וקלקליה והביעו צער על כך שהמשטרה 'נזכרה' לטפל ברצינות רק לאחר שיהודי נרצח.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד