בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

החשודים ייפגשו עו"ד טרם הדיון

ערר שהגיש עו"ד חג'בי המייצג את החשודים בהצתת בית הספר 'הדו-לשוני' התקבל היום (ב') בבית המשפט והם ייפגשו עו"ד ביום רביעי בערב

  • ט"ז כסלו תשע"ה - 14:30 08/12/2014
גודל: א א א

בית המשפט המחוזי בלוד קיבל היום (שני) את הערר שהגיש עורך הדין אביחי חג'בי המייצג יחד עם עו"ד איתמר בן גביר חשודים בהצתת כיתות בבית הספר הדו לשוני בירושלים, והורה כי צו מניעת המפגש בין עו"ד לחשודים יהיה תקף עד ליום רביעי בלילה בלבד.

לאחר שאתמול הותר לפרסום כי שירות הביטחון הכללי יחד עם שוטרי ימ"ר ירושלים עצרו לחקירה מספר חשודים בהצתת כיתות בבית הספר הדו-לשוני ברחוב פת בירושלים ובריסוס הכתובות "די להתבוללות" על קירותיו, נעתר היום בית המשפט לבקשתם של עורכי הדין וביום רביעי יותר לחשודים לפגוש את עורך דינם.

מאז מעצרם, נמצאים החשודים בצו מניעת מפגש עם עו"ד ומעצרם הוארך עד ליום חמישי, זאת על אף בקשת המשטרה להאריך את מעצרם בשמונה ימים.

"בית המשפט קיבל את עמדנו באופן ברור והורה כי מניעת המפגש תהא עד ליום רביעי בלילה על מנת שיותר לי ולעו"ד בן גביר להיפגש עם העצורים טרם הדיון בהארכת מעצרם ביום ה'", מסר עו"ד חג'בי והוסיף כי "מסתבר שמשטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי שכחו כי את הצדק יש לרדוף בצדק".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד