בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חשד: ערבי מלוד דרס למוות ילדה

ערבי מלוד החשוד בדריסתה למוות של ילדה כבת 12, הסגיר אמש (ב') את עצמו לאחר שלושה חודשים בהם הסתתר בג'נין, ובחקירתו הכחיש את המיוחס לו. ערבי אחר חשוד בתאונת פגע וברח בה נהרג ערבי מריינה

  • י"ז כסלו תשע"ה - 15:25 09/12/2014
גודל: א א א
זירת התאונה ברמלה (תיעוד מבצעי מדא)
זירת התאונה ברמלה (תיעוד מבצעי מדא)

אחרי מצוד של שלושה חודשים, נעצר אמש (שני) סלים אל פאקיר, ערבי כבן 39 מלוד החשוד בדריסתה למוות והפקרתה של הילדה ניקול רמירז, בת לאב יהודי ואם נוצריה.

על פי החשד, דרס אל פאקיר את רמירז בת ה-12 באמצעות רכב מסוג סקודה בשעה שחצתה את הכביש ברחוב הרצל ברמלה. הילדה נפצעה באורח אנוש ולאחר יומיים בהם נאבקו על חייה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

ממצאי החקירה עולה, כי אל פאקיר נמלט, כך על פי החשד, מזירת האירוע לג'נין שבצפון השומרון, שם זכה למקלט מידי משטרת ישראל עד אמש, אז הסגיר עצמו לידי המשטרה. בחקירתו טען, כי רכבו נגנב עוד קודם האירוע ולא הוא זה שנהג ברכב הדורס. את העלמותו נימק "יש לי משפחה בג'נין, הלכתי לבקר אותם ולא ידעתי שמחפשים אותי".

זירת התאונה ברמלה (תיעוד מבצעי מדא)

בתוך כך, חטאב עוביידה, ערבי כבן 22 דרס אמש למוות את נאיף אשקר, ערבי כבן 39 מהכפר ריינה שבאזור נצרת. התאונה התרחשה בין עילוט לצומת הזכוכית בנצרת ומיד לאחר מכן נמלט עוביידה, שחקן כדורגל במקצועו, אך לאחר מספר שעות הסגיר עצמו לידי המשטרה.

הפצוע פונה בידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים העמק בעפולה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 11 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד