בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מברך על מותו של אבו עין"

בעקבות מותו של "השר לענייני התנחלויות" סמוך לעדי עד, מברך יו"ר אלמגור ואומר "מותו משאיר את ישראל באויב אחד פחות"

  • י"ח כסלו תשע"ה - 18:46 10/12/2014
גודל: א א א
התפרעויות ערבים סמוך לישוב עדי עד. ארכיון (ועד מתיישבי בנימין)
התפרעויות ערבים סמוך לישוב עדי עד. ארכיון (ועד מתיישבי בנימין)

יו"ר ארגון אלמגור לנפגעי פעולות האיבה מברך הערב (רביעי) על מותו של זיאד אבו עין, "השר" לענייני התנחלויות ולענייני "אסירים" ברשות "הפלסטינית" שנהרג מהתקף לב במהלך התפרעויות סמוך לישוב עדי עד בבנימין.

"האיש לא שילם את חובו על רצח שני נערים בטבריה. הוא נמלט לארצות הברית, הוסגר לישראל ולאחר מכן שוחרר בעסקת ג'יבריל. מאז הוא עוסק בפעילות נגד ישראל וקודם למשרת סגן שר לאסירים ומשם לתפקיד נוסף – שר למאבק במתנחלים. מותו משאיר את ישראל באויב אחד פחות", אומר אינדור.

במקביל, בארגון אלמגור הוציאו היום הודעה בה נאמר כי "מותו של השר זיאד אבו עין לא צריך לעורר צער רב, באשר היה מחבל לשעבר והמשיך את פעילותו נגד ישראל. את התואר המכובס "שר לענייני התנחלויות" הוא קנה במחיר עימותים עם חיילים", אומרים באלמגור.

"מותו תוך עימות עם חיילי צה"ל והסתה נגד מתנחלים, תרם להפניית זרקור לשתי משרות מוזרות ומיותרות ברש"פ: שר לענייני התנחלויות ולענייני אסירים, אשר מכבסת המילים מסתירה על כוונתם. הקו המשותף של המשרות – מאבק נגד ישראל תוך יצירת מוקדי חיכוך והתנגדות כלפי אוכלוסייה ישראלית", מסבירים באלמגור.

"הפרדוקס שישראל ממנת את המשרות ופעילותם בתקציבים שמעבירה לרשות, חייב להפסק. על ישראל לקזז את המשכורות ואת תקציבי הפעילות נגד עצמה", אומרים בארגון.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד