בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

האם האישום הוגש בגלל המדבקות?

כתב אישום על החזקת סכין קטנה הוגש נגד נער. בתיקו נמצאו מדבקות של "להב"ה". אביו פרסם סטטוס זועם: "אם היה ערבי לא היה מעוכב לחקירה"

  • אברהם שפירא
  • כ"ג כסלו תשע"ה - 10:33 15/12/2014
גודל: א א א
כתב האישום שצילם האב
כתב האישום שצילם האב

האם החזקת מדבקות עליהם נכתב "ערבי אל תעז לחשוב על יהודיה", הובילו להגשת כתב אישום כנגד נער יהודי? הנער מואשם בסעיף של החזקת סכין, אך משום מה הוכנס לכתב האישום סעיף המתאר כי החזיק את הסכין בתיק יחד עם המדבקות וקלע דוד. הסכין עצמה קטנה ביותר ולטענת אביו לולא המדבקות כלל לא היה מעוכב הנער. יש לציין כי השוטרים שעיכבו אותו בעיר העתיקה בירושלים הם ערבים.

בסטטוס שכתב אביו של הקטין בפייסבוק, הוא תוקף האב, ניר קלר את הפרקליטות והמשטרה על כך שהגישו כתב אישום לבנו בגין עבירת אחזקת סכין וטוען כי האישום הוגש מפני שבחיפוש בתיק של בנו נתפסו גם מדבקות עם הכיתוב "שלא תעז לגעת ביהודיה".

הסכין הקטנה שנתפסה אצל הבן

"שימו לב טוב", כתב האב הזועם. "המדינה הארורה שלכם הגישה כתב אישום נגד בני הקטין, על שהחזיק סכין קטנה בתיקו. הידעתם שאם היה מדובר בעבריין, או יותר טוב מזה - בערבי, השוטרים לא היו מעכבים אותם לחקירה, כל שכן שהפרקליטות לא הייתה מגישה כתב אישום? אלא מה, לילד, שיש כמובן עבר פלילי נקי, היו מדבקות בתיק "ערבי, אל תעז לחשוב על יהודיה" המדבקות הללו עשו את ההבדל בין הגשת כתב אישום לביטולו. שאם לא כן, מה הקשר לציין איזה מדבקות הילד מחזיק בתיק? או שגם להחזיק מדבקות פרו-יהודיות אסור כאן? תבינו: המדינה היחידה בעולם שרודפת את היהודים בפרהסיה זו מדינת היהודים. תתעוררו." כתב האב.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד