בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"בררת המחדל של המערכת - לטייח פיגועים"

ח"כ פייגלין השתתף בעצרת לזכרו של אבי בן ציון הי"ד במקום הרצח ואמר "אבי נרצח בידי ערבים ובידי המדינה"

  • ט' טבת תשע"ה - 20:24 31/12/2014
גודל: א א א

בעצרת שהתקיימה היום (רביעי) בצומת מגדלים בשומרון בה נרצח לפני כחודש אבי בן ציון הי"ד, השתתף בין היתר גם חבר הכנסת משה פייגלין. "יש את הסיפור של אבי, והסיפור של נתנאל, והסיפור של כל כך הרבה יהודים טובים שמגיעים אלי של אנשים שנרצחו בצורה אכזרית רק משום שהם יהודים".

"בכל מקום שמהערכת יכולה לטייח את זה ולהגיד שזה פלילי או תאונת דרכים או לא יודע מה, היא עושה את זה. ברירת המחדל זה קודם כל לטייח וכך לשמר את הקונספציה כאילו אנחנו בתהליך שלום והחיים יכולים להימשך".

"צריך להבין שיש מלחמה על הארץ הזו", אמר פייגלין נחרצות. "זה קורה בבקעה, זה קורה בתל אביב, בירושלים ובכל מקום כבר 20 שנה מאז הסכמי אוסלו. כמו שאמרה לי ניבה, אבי נרצח פעמיים. פעם אחת על ידי הערבים מעקרבה ופעם שניה בידי המדינה. הוא נרצח כי הוא יהודי. הוא לא נרצח כי מישהו רצה את האוטו שלו. הוא נרצח כי הוא חלק מכולנו. אותו סכין שחתכה את החבלים של נתנאל הי"ד, אותם מחבלים לא כיוונו אל אדם כזה או אחר אלא אל היהודי שיכל להיות כל אחד מאיתנו. כשהמדינה מפנה עורף אל הקרבן היא מוציאה אותו מן הכלל ומשאירה אותו בעליבותו ובדידותו כאילו אין לחברה ולמדינה שייכות כלפיו. מדובר בשיטה שיותר ויותר מקרים מצביעים עליה".

מ"מ ראש מועצת שומרון יוסי דגן שהגיע אף הוא לעצרת אמר לאחריה: "זאת לא הפעם הראשונה שלצערי אנו נתקלים באזור במקרים קשים מסוג זה. רק לפני זמן לא רב, בכניסה לרבבה נרצח הרב משה טלבי הי"ד וגם שם אמרה המערכת כי מדובר בהתאבדות על אף סימני השאלה. ברור לכל כי גם מקרה הרצח של אבי בן ציון הי"ד מעלה סימני שאלה קשים ביותר. כל בר דעת מבין ששודדי רכבים לא ינסו בהתנדבות להפוך את האירוע לרצח ומי שדורס את הקורבן שלו מספר פעמים ברצף – בכוונתו לרצוח. מבחינתנו, ברור כי מדובר באירוע לאומני וכולנו דורשים להתייחס לנושא כאל רצח לכל דבר ועניין".

הכתבה בשיתוף יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד