בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עונש מקל לאחיותיו של איסמעיל הנייה

השתיים הואשמו ביציאה מישראל שלא כדין ובית המשפט גזר עליהן, בניגוד לעמדת הפרקליטות, מספר חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי בלבד

  • י"ז טבת תשע"ה - 18:44 08/01/2015
גודל: א א א

בית משפט השלום בבאר שבע, גזר היום (חמישי) שמונה חודשי מאסר על תנאי על שתי אחיותיו של ראש ממשלת חמאס ברצועת עזה, איסמעיל הנייה.

השתיים, נולדו כמו איסמעיל ברצועת עזה, אך בהמשך נישאו לערבים בעלי תעודת זהות כחולה ובעקבות כך, מכוח 'איחוד משפחות', קיבלו אף הם תעודות זהות כחולות. בחודש כסלו ה'תשע"ג, כך על פי כתב האישום, החליטו השתיים לצאת משטח מדינת ישראל דרך מעבר רפיח למצרים, ומשם לבקר את קרוביהם ברצועת עזה, וזאת בניגוד לחוק.

לאחר כחודשיים, שבו לביתם באותה הדרך.

"הנאשמות פגעו בערך של בטחון המדינה והסיכון לפגיעה בו", אמר נציג פרקליטות מחוז דרום במהלך הדיון, בו ביקש לגזור על השתיים שני חודשים עד שישה מאסר בפועל. בית המשפט סרב לבקשת הפרקליטות, והטיל על השתיים, כאמור, שמונה חודשים מאסר על תנאי במידה ויעברו עבירה זו בשלוש השנים הקרובות, אז יחויבו לשלם גם 50 אלף שקלים קנס.

כעת, הטיל בית המשפט על שתי האחיות לבית הנייה, קנס בסך 20,000 שקלים בלבד על כל אחת מהאחיות. אולם יחד עם זאת, נעתר בית המשפט לבקשתן והסיר מעליהם את צו איסור היציאה מהארץ שהוטל עליהן.

במהלך מבצע 'צוק איתן', נזכרה שוב משפחת הנייה בכותרות, עת הועברה בתו של ראש ממשלת החמאס מרצועת עזה לטיפול בבית החולים בירושלים בשל מחלת סרטן. קודם לכן,

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד