בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אהרונוביץ' פורש מהפוליטיקה

מי שכהן כשר לבטחון פנים וספג ביקורת קשה על התנהלותו, הודיע בסוף השבוע שחלף על התפטרותו מהחיים הפוליטיים, זאת לאחר שליברמן הודיע כי הוא מדיח אותו מרשימת המפלגה

  • כ"א טבת תשע"ה - 10:14 12/01/2015
גודל: א א א
הביתה. השר אהרונוביץ'
הביתה. השר אהרונוביץ'

יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' השר אביגדור ליברמן, הודיעה ביום שישי האחרון לשר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ', כי לא יוכנס לרשימת הבחירות למפלגה בבחירות הקרובות. זמן קצר לאחר מכן, הודיע אהרונוביץ' בעצמו, כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים.

""לאחר שמונה שנים במערכת הפוליטית, מתוכן כיהנתי כשנה בתפקיד שר התיירות ושש שנים כשר לביטחון פנים, שנים המצטרפות ל-32 שנים בהן שירתתי במערכת הביטחון, סיכמתי עם יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן על פרישתי מהמפלגה ומהחיים הפוליטיים אליהם הצטרפתי מתוך רצון להשפיע ולהיטיב - אני מאמין שכך עשיתי", הודיע השר.

ד״ר מיכאל בן ארי יו״ר עוצמה יהודית כינה את אהרונוביץ' 'איש הבטונדות', ואמר בתגובה לפרישתו של אהרונוביץ' "אני מברך על שליחתו של אהרונוביץ איש הבטונדות לביתו. האיש שהביא לשפל את ביטחונם של אזרחי ישראל, במדיניות רופסת מול האויב הערבי ובדורסנות מול יהודים נאמנים".

בתקופת כהונתו של אהרונוביץ' כשר לבטחון פנים, הופנתה ביקורת קשה כלפי השר בכל הנוגע לשמירת ביטחונם של היהודים במדינה, וכן הפגיעה הקשה בפעילים יהודים ומלחמת החורמה נגדם.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד