בע"ה א' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מחר: גופות הנרצחים יובאו למנוחות בישראל

במערכת הביטחון חוששים מגל פיגועים נוסף כנגד יהודים בעולם ואלפי שוטרים מאבטחים בתי ספר של יהודים בצרפת. אתמול נערך מפגן תמיכה נגד הטרור

  • אברהם שפירא
  • כ"א טבת תשע"ה - 12:27 12/01/2015
גודל: א א א
נתניהו נואם בבית הכנסת המרכזי בצרפת (חיים צח, לעמ)
נתניהו נואם בבית הכנסת המרכזי בצרפת (חיים צח, לעמ)

גופות הנרצחים היהודים מהפיגוע במרכול בפריז צפויות להגיע מחר לקבורה בישראל. הארבעה, פרנסואה מישל סעדה, פיליפ ברהם, יואב חטב ויוהן כהן ה' יקום דמם, יועלו הערב (שני) על טיסת אל-על לארץ והם צפויים להטמן בהר הזיתים בירושלים. המונים צפויים להגיע וללוות אותם בדרכם האחרונה.

למעלה מ-3 מיליון ושבע מאות אלף איש השתתפו אתמול בעצרת בפריז בהכרזה כנגד הטרור על רקע שלושת הפיגועים בצרפת בהם נהרגו 17 בני אדם, בינהם חמישה יהודים. כחמישים מנהיגים מהעולם השתתפו בעצרת, וכאשר ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו התעקש להגיע אף הוא, הודיעה צרפת כי תזמין גם את יו"ר הרשות "הפלסטינית" אבו מאזן להשתתף באירוע.

בנאום שנשא בבית הכנסת הגדול בפריז, קרא נתניהו ליהודי צרפת לעלות לארץ. בישראל נערכים לקליטה של אלפי יהודים בחודשים הקרובים ועלייה משמעותית במספר העולים מצרפת.

על פי דיווחים, במערכת הביטחון הישראלית נערכים לגל נוסף של פיגועים בצרפת בין היתר, על פי מידע שנמצא במכשיר הפלאפון של המחבל. כ-5,000 שוטרים יאבטחו את כל בתי הספר היהודיים בצרפת. בנוסף יאובטחו הקונסוליות והנציגויות הישראליות בכל העולם.

נתניהו בצעדה אתמול בפריז (חיים צח, לע"מ)

כארבעים מדינות מהעולם חתמו על בקשת ישראל לקיים באו"ם דיון בנושא האנטישמיות ברחבי העולם. הדיון יימשך יום שלם במליאת העצרת הכללית. המדינות הצטרפו לבקשה שנחתמה על ידי שגריר ישראל באו"ם רון פרושאור, בהן ארה"ב, קנדה, אוסטרליה והאיחוד האירופי כולו. יש לזכור כי לעצרת האו"ם יש הכוח לקבל החלטות הצהרתיות בלבד, כאשר הסמכויות המעשיות נמצאות במועצת הביטחון של האו"ם.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד