בע"ה כ"ג ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עונש מקל צפוי לבדואית שטבחה בילדיה

העונש הצפוי לאם בדואית שטבחה את שלושת ילדיה: 18 שנות מאסר בלבד, זאת במידה ויאושר מחר (ג') עסקת הטיעון שנחתמה בין הנאשמת לפרקליטות

  • כ"ח טבת תשע"ה - 15:05 19/01/2015
גודל: א א א
זירת הרצח ברהט (פאנט)
זירת הרצח ברהט (פאנט)

בבית משפט המחוזי בבאר שבע, צפוי להתקיים מחר (שלישי) דיון בו צפוי בית המשפט לאשר את הסדר הטיעון שנחתם בין פרקליטות המדינה לבין אחלאס אלערג'אן, בדואית כבת 26 מהעיירה רהט שבנגב.

על פי הסדר הטיעון, האם תודה שרצחה בחודש תשרי לפני כשלוש שנים את שלושת ילדיה וניסתה לרצוח בת רביעית, ומנגד תבקש הפרקליטות להטיל עליה 18 שנות מאסר בלבד במקום שלושה מאסרי עולם, וזאת למרות האכזריות בה בוצע הרצח.

עורכת הדין המייצגת את אלערג'אן תבקש בדיון להסתפק בתקופת המאסר אותה כבר ריצתה האם בבית הסהר, וזאת בטענה כי עשתה את המעשה האכזרי בנימוק של אי שפיות.

מסכת הרציחות, כפי שתוארה בכתב האישום, החלה לאחר שבעלה של אלערג'אן הלך לעבודתו. לבתי הספר ולמשפחתונים היא הודיעה כי הילדים לא יגיעו היום, וכך היא נשארה איתם בביתם ללא איש נוסף. מיד לאחר מכן, בעודם ישנים, נטלה האם סכין שחיטה גדול, הנועד לשחיטת בהמות, העירה את ילדיה בזה אחר זה ורצחה אותם.

הילד הראשון, עבד, בן ה-7, ספג מכות סכין קשות בצווארו פעם אחר פעם כאשר אמו מסבירה לו שהיא לא רוצה שהוא "יישאר בעולם המלוכלך הזה". השנייה הייתה בתה מרים בת ה-5. לאחר שהכתה אותה בצווארה, כיסתה האם את גופתה בשמיכה.

מעשים אלו לא הפריעו לאלערג'אן להכנס למקלחת ולצאת לאחר מכן להתרענן מחוץ לבית. כששבה, החליטה להמשיך במלאכת הטבח. את בתה בת השנתיים הכתה אלערג'אן בחזקה, אך היא רק נפצעה ונשארה בחיים. בעודה מדממת, הלכה האם להניק את בתה דלאל בת השנה. בתום ההנקה, חנקה אותה האם במטפחת. לאחר מכן אף ניסתה לשים קץ לחייה באמצעות תלייה ובחיתוך ורידים, אך זה נכשלה.

רק כשגיסה של אלערג'אן הבחין בדם שעל ידיה, הגיעה אשתו, בדר, לבית בכדי לבדוק את אשר אירע. אז הבחינה במראה המזעזע של גופות הילדים. בתחילה סיפרה אלערג'אן בחקירתה כי שמעה קולות שקראו לה לפגוע בילדיה, אחר כך סיפרה כי מדובר בדיכאון שלאחר לידה ולבסוף סיפרה כי במהלך המקלחת הרגיז אותה בנה ובתגובה דקרה אותו ואת שתי בנותיה הקטנות.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד