בע"ה כ"ג ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ברהט ממשיכים להתפרע ולאיים

גם אמש, בסיום הלוויתו של סאמי אזיאדנה שנהרג בהתפרעויות השבוע, תקפו בדואים את תחנת המשטרה ברהט. היום (ג') שוב שביתה כללית במגזר הערבי

  • כ"ט טבת תשע"ה - 11:24 20/01/2015
גודל: א א א
שביתה ברהט (פאנט)
שביתה ברהט (פאנט)

בתום הלוויתו של הצעיר הבדואי מרהט סאמי איברהים אזיאדנה, התפרעו שוב צעירים בדואים מרהט ויידו אבנים לעבר תחנת המשטרה בעיירה. בנוסף, הציתו המתפרעים צמיגים במקום. בתום האירוע, נעצרו ארבעה חשודים.

בעקבות האירועים, הודיעה שוב ועדת המעקב של ערביי ישראל על שביתה כללית היום (שלישי) במגזר הערבי והבדואי בעקבות מותם של שני המתפרעים מרהט. במסגרת המחאה, לא יתקיימו לימודים במוסדות החינוך והרשויות המקומיות ובתי העסק יישארו סגורים.

הניידת שהותקפה בהלוויה ביום ראשון

סמי אל-ג'אער (21) נהרג ביום רביעי האחרון במהלך התפרעויות בשכונה 26 ברהט. שוטרים שהיום במקום הותקפו בידי עשרות בדואים שיידו לעברם אבנים והם ירו לעבר המתפרעים. אז נהרג אל-ג'אער ולא ברור האם נהרג מירי השוטרים או מירי של בדואי אחר. מאז הוכרזה שביתה בעיירה וביום ראשון שוב התפרעו אלפי בדואים במהלך הלוויתו של אל-ג'אער, ואף ירו לעבר שוטרים שניצלו בנס ואחד נפצע באורח קל.

שביתת העסקים ברהט, הבוקר (פאנט)

במהלך האירועים, נפצעו 22 בדואים ואחד נהרג. בבית החולים סורוקה בבאר שבע מסרו כי הוא מת על רקע אירוע לב. הלוויתו של ההרוג, סאמי אזיאדנה (45) בקשה משפחתו שלא להתפרע, אך בסיום האירוע תקפו בדואים את תחנת המשטרה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד