בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פיגוע ירי בשומרון? רכב נפגע מיריות

רכב בעל לוחית זיהוי צהובה נפגע הבוקר (ד') מירי סמוך לישוב אבני חפץ בשומרון. הנהג, ערבי בעל אזרחות ישראלית, לא נפגע. בצה"ל מנסים לאתר את היורה וקיים חשד כי מדובר בפיגוע ירי

  • כ"ט שבט תשע"ה - 09:58 18/02/2015
גודל: א א א
אבני חפץ
אבני חפץ

סמוך לשעה 6:55 הבוקר (רביעי) נשמע צרור יריות סמוך למחסום אבני חפץ בשומרון ולאחר מספר דקות הגיע למקום נהג ערבי שדיווח כי יריות נורו לעבר רכבו.בבדיקה ראשונית נמצאו סימני ירי על הרב אך הנהג לא נפגע.

מדובר ברכב בעל לוחית זיהוי צהובה וטרם ברור האם בכוונתו של הערבי שביצע את הירי הייתה לפגוע ביהודי או באירוע על רקע פלילי. בדובר צה"ל מסרו לקול היהודי כי חיילי צה"ל סורקים כעת את האזור וטרם ידוע המניע לירי.

שורת דיווחים על ירי לאחרונה:

בשעות הערב אתמול דווח על ירי בכביש גלעד סמוך לישוב חוות גלעד בשומרון. בישוב הוכרז על כוננות אביר לילה ג וכוחות הוקפצו לסרוק את האזור. בסיום האירוע לא אותרו ממצאים.

בבוקרו של יום ראשון השבוע, התקבל דיווח על שמיעת ירי סמוך למעבר אליהו בשומרון ועל פי החשד ערבים ירו מתוך מטעי זיתים לעבר כלי רכב שנסעו בכביש 55, איש לא נפגע ולא נגרם נזק. כוחות צה"ל פתחו בסריקות נרחבות באזור והכביש נסגר לתנועת כלי רכב למשך כשעה וחצי. לאחר שלא אותרו ממצאים המעידים על ירי, הוכרז על חזרה לשגרה. בדובר צה"ל אישרו את פרטי האירוע.

בשבועות האחרונות דווח בשלוש שבתות רצופות על שמיעת ירי לעבר כוח צה"ל סמוך לגדר הישוב כוכב יעקב בבנימין. בשני אירועים אף זוהו דמויות חשודות נמלטות לעבר קלנדיה ורמאללה. גם באירועים אלו, לאחר סריקות נרחבות לא אותרו ממצאי ירי והוכרז על חזרה לשגרה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד