בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בג"ץ קבע: מרזל וזועבי יתמודדו לכנסת

היום (רביעי) פרסמו שופטי בית המשפט העליון את החלטתם: חנין זועבי וברוך מרזל יוכלו להתמודד בבחירות לכנסת ה-20

  • כ"ט שבט תשע"ה - 16:54 18/02/2015
גודל: א א א

שופטי בית המשפט העליון פרסמו היום (רביעי) את החלטתם בנוגע למסקנות הועדה המרכזית לבחירות והודיעו כי חנין זועבי, המתמודדת לכנסת מטעם הרשימה הערבית המשותפת, וברוך מרזל, המתמודד מטעם מפלגת "יחד" בראשות אלי ישי, יוכלו להתמודד בבחירות לכנסת ה-20.

במפלגת יחד הגיבו להחלטה ואמרו, כי "זו החלטה צודקת מאין כמוה. ברוך מבטא קול ניכר בציבוריות הישראלית, והיה זה פשע לפסול את מועמדותו הלגיטימית לכנסת".

"החלטת בית המשפט בעניין זועבי ומרזל היא חצי צודקת לעיות דעתי", אמר היום עו"ד איתמר בן גביר שייצג את מרזל. "לא היה ספק שיש לפסול את זועבי ולא לאפשר למחבלת שונאת ישראל להתמוד בבחירות לכנסת. אין מקום להשוות אותה עם אוהב ישראל כמו ברוך מרזל מה גם שחומר הראיות נגד המחבלת היה חזק ומבוסס ואילו נגד מרזל לא היה כלום, רק עתירה קנטרנית ופוליטית של אנשי שמאל קיצוני שלא יודעים דמוקרטיה מהי".

יו"ר מפלגת יחד אלי ישי אמר היום, כי "אני שמח על כך שברוך מרזל נשאר יחד איתנו במפלגה. בשבועיים האחרונים, למדתי להכיר את איכותו הנדירה של ברוך, שכשמו כן הוא ברכה לציבוריות הישראלית. אני מאוד שמח על ריצתנו המשותפת, ויחד נעשה דברים גדולים למען התורה העם והארץ. לצערי, בג"ץ לא קיבל את רצון העם ורוב חברי ועדת הבחירות לפסול את זועבי מלשוב לכנסת ישראל. מזעזת אותי העובדה שבכנסת העשרים תכהן מי שפגעה בחיילי צה"ל במהלך המשט במרמרה, ומפרה את הריבונות הישראלית יום-יום ושעה-שעה".

בשבוע שעבר נפסלה זועבי להתמודדות בבחירות לכנסת ברוב של 27 קולות למול שישה. מרזל נפסל על קול אחד כאשר 17 הצביעו בעדו.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד