בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הורים שכולים: "שימוש ציני ביקירינו"

הורים שכולים תוקפים במכתב חריף את הרצוג ולבני בעקבות הצהרותיהם כנגד שחרור מחבלים ערבים מהכלא הישראלי. "הפסיקו לעשות קופה פוליטית על גבינו"

  • אברהם שפירא
  • ג' אדר תשע"ה - 12:28 22/02/2015
גודל: א א א
המחנה הציוני (ויקיפדיה)
המחנה הציוני (ויקיפדיה)

בעקבות הצהרותיהם של ראשי ה'מחנה הציוני', בוז'י הרצוג וציפי לבני כי הם לא ישחררו מחבלים עם דם על הידיים מהכלא, תוקפים משפחות שכולות ופצועי טרור: "גרמתם לשחרור מחבלים ועכשיו אתם מתהדרים בניקיון כפיים?".

במכתב ששלחו ראשי הפעילים בארגון אלמגור, הורים שכולים ופצועי טרור נכתב "הפסיקו לעשות קופה פוליטית על גבינו ורגשות המשפחות השכולות! חודש לפני הבחירות אתם מופיעים עם ההבטחה?! מדוע תמכתם בשחרור מחבלים​?" כתבו ההורים והפצועים.

"נזכיר לך, ח"כ הרצוג, אז שר הרווחה הממונה על נפגעי טרור: כשהפגנו באוהל "אלמגור" מול בית רוה"מ בהתנגדות לעסקה, באת ח"כ הרצוג לאוהל מטה שליט ממולנו וסירבת לסור לאוהלינו. צידדת אז בעסקת שליט בה שוחררו רוצחי יקירינו. ח"כ ציפי לבני: מדוע כשהיית שרת המשפטים דרסת ברגל גסה את כל פסקי הדין של השופטים ששלחו את המחבלים למאסרי עולם?"

"בשנתיים האחרונות חתמת, הגב' לבני, על המלצות לחנינה לעשרות רוצחים אכזריים ששוחררו ב-3 פעימות בשנתיים האחרונות?! כשרת המשפטים שחררת מחבלים ועכשיו את מתהדרת בנקיון כפיים?!" תקפו במכתב.

"למה שנאמין לכם כעת עם ההצהרות בטרם בחירות? כמה חוצפה וצביעות יכולה להיות כעת כשמפלגתכם (המחנ"צ) מגנה את נתניהו על העסקאות שאתם, הרצוג ולבני, וחבריכם למפלגה, תמכו וצידדו בהן. ההצהרות שלכם כאשר מאות רוצחי יקירנו פרחו מהכלא אל החופש, גורמות לנו תחושת תסכול נוראה. הצהרותיכם כנגד שחרור המחבלים בעת בחירות מכוונות לציבור שמאס בשחרורי מחבלים. אבל לגבינו נושא זה אינו פוליטי ולא פופוליסטי. בעבורנו החיטוט שלכם בפצע הפתוח שלנו שלא נרפא, כואב. המחבלים שרצחו – מסתובבים חופשי בעוד יקירינו קבורים בבתי העלמין ואלפי ישראלים פצועים נושאים את פצעיהם יום יום ולא רק ביום בחירות".

"אנו קוראים לכם, הפסיקו את השימוש בהבטחות שווא שרק גורמות לנו צער!" נכתב לסיום.

בסוף המכתב חתמו יוסי צור, רון קרמן, ד"ר אריה בכרך - פעילים בארגן אלמגור ויו"ר הארגון - מאיר אינדור.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד