בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

גל פריצות: הלילה ביישוב עטרת

מאז יום שני בשבוע שעבר, חדרו ערבים לחמישה יישובים יהודים וגנבו רכוש. באחד אקדח, בשני סוסים ובשאר ציוד. בכל המקרים לא נתפסו הפורצים

  • אברהם שפירא
  • ד' אדר תשע"ה - 10:46 23/02/2015
גודל: א א א
פריצה (אילוסטרציה, מוטור טלק)
פריצה (אילוסטרציה, מוטור טלק)

גל פריצות פוקד את יישובי יהודה, בנימין ושומרון בשבוע האחרון. הלילה (שני) חדרו ערבים ליישוב עטרת שבמערב בנימין, פרצו לשני בתים במרכז היישוב ובזזו רכוש רב. עד כה לא דווח כי הגנבים נתפסו.

במוצאי שבת האחרון פרצו ערבים את מעבר המים ואת שער גדר ההפרדה וחדרו ליישוב שערי תקווה שבשומרון. הפורצים חזרו כלעומת שבאו כשבידם חמישה סוסים מחווה בישוב. כוחות צה"ל שהוזעקו למקום רק מספר שעות לאחר מכן, הובלו אחרי העקבות לכפר סנריה הסמוך אך העלו חרס בידם.

בליל שבת חדרו ערבים ליישוב מעלה מכמש שבבנימין וגנבו אקדח. אזעקה הופעלה ביישוב משהתגלה הדבר וכוחות צה"ל פתחו בסריקות כשהתושבים הסתגרו בבתיהם. גם במקרה זה לא דווח שהערבים נתפסו.

ביום שני בשבוע שעבר חדרו ערבים מהכפרים הסמוכים ליישוב נריה שבמערב בנימין ופרצו לבית במרכז היישוב ולשני רכבים. אזעקה הופעלה ביישוב בשעה 6:40. גם באירוע זה הפורצים לא נתפסו. ליישוב עמונה חדרו באותו הלילה מספר ערבים שפרצו למבנה התלמוד תורה, למעון הילדים ולמזכירות הישוב. כמו כן זוהתה פריצה למחסן של אחד התושבים. החשודים נמלטו מהאזור.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד