בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוב פשיטה לילית בישיבת ביצהר

כוחות משטרה גדולים פשטו הלילה (ד') על ישיבת 'עוד יוסף חי' ועצרו נער כבן 17. ארגון חוננו: "פשיטת משטרה על ישיבה באישון לילה ומעצר קטינים תוך פגיעה בזכויותיהם הינה דבר חמור ומקומם"

  • יח"צ
  • ו' אדר תשע"ה - 09:55 25/02/2015
גודל: א א א
מעצר לילי ביצהר. ארכיון (הקול היהודי)
מעצר לילי ביצהר. ארכיון (הקול היהודי)

נער בן 17 תושב גוש עציון נעצר הלילה (רביעי) בפשיטה לילית על ישיבת 'עוד יוסף חי' ביצהר. הנער, קטין כבן 17, נלקח למשרדי המפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י שם נחקר בחשד למעורבות באירוע בו נוקב צמיג של משאית צבאית אשר הובילה ציוד לשוטרי המג"ב שהשתלטו על בית המדרש של ישיבת עוד יוסף חי.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו שוחח לפנות בוקר עם הנער, אשר מכחיש את המיוחס לו, והוא יובא הבוקר לבית משפט השלום בפתח תקוה.

בארגון חוננו תוקפים את התנהלות המשטרה אשר פושטת שוב ושוב על מוסדות חינוך ביהודה ושומרון. בישיבת 'עוד יוסף חי' מדובר בפשיטה לילית שנייה בחודש האחרון. בנוסף, לפני כשבוע עצרו בלשי היחידה לפשיעה לאומנית במחוז ש"י נער בן 14 בפשיטה על הישיבה בה הוא לומד באחד מישובי בנימין. הנער שוחרר בעקבות ערר דחוף שהגישו בחוננו.

"פשיטת משטרה על ישיבה באישון לילה, ומעצר קטינים תוך פגיעה בזכויותיהם , הינה דבר חמור ומקומם", אומרים ב'חוננו'. "אנו מגנים את התנהלות משטרת מחוז ש"י אשר פוגעת שוב ושוב בקודשי ישראל ובזכויות יהודים. אפילו ביקורת המושמעת תדיר מבתי המשפט אינה עוצרת את פעולותיה. אנו קוראים לכל אנשי הציבור אשר מוטלת עליהם האחריות לגרום להפסקת הרוע הזה - לעשות זאת מיד ובלי תירוצים".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד