בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הנער שנעצר ביצהר ישוחרר ממעצרו

בית המשפט דחה את בקשת המשטרה והורה לשחרר את הנער שנעצר ביצהר. "משקיעים לחינם תקציבי עתק ביחידה לפשיעה לאומנית"

  • ו' אדר תשע"ה - 18:10 25/02/2015
גודל: א א א
שוטרים לפני מעצר ביצהר. ארכיון (הקול היהודי) (יהודה פרל)
שוטרים לפני מעצר ביצהר. ארכיון (הקול היהודי) (יהודה פרל)

בית משפט השלום בפתח תקוה הורה בשעות הצהריים (רביעי) לשחרר את הנער שנעצר הלילה בפשיטה של המשטרה על ישיבת 'עוד יוסף חי' ביצהר.

הנער נחקר בחשד למעורבות באירוע בו נוקב צמיג משאית שהובילה ציוד לשוטרי המג"ב אשר השתלטו על ישיבת עוד יוסף חי לפני כעשרה חודשים. הנער הכחיש בחקירתו את המיוחס לו והובא לבית המשפט.

במהלך הדיון, הטיח עו"ד עדי קידר, שייצג את הנער מטעם ארגון חוננו, ביקורת חריפה בנציג המשטרה, שכן בשיחות טלפוניות עמו קודם הדיון הודיעו חוקרי המשטרה כי בכוונתם לבקש את שחרורו של הנער בתנאים, אולם בדיון ביקשו לפתע להאריך את מעצרו בחמישה ימים. במהלך הדיון המליץ בית המשפט למשטרה להגיע להסכמה על שחרורו של הנער, וחוקר המשטרה ביקש לשחררו למעצר בית, אולם עו"ד קידר סירב, ובסופו של דבר הורתה השופטת על שחרורו עם הרחקה למשך עשרה ימים מהישוב יצהר.

עו"ד עדי קידר מסר בתגובה:"שוב היינו עדים להתנהלות שערורייתית של משטרת מחוז ש"י, אשר משקיעה לחינם בתקציבי עתק של היחידה לפשיעה לאומנית. שוב לא ניתן הסבר מדוע המתינה המשטרה שבוע וביצעה את המעצר באישון לילה במקום לזמן את הקטין והוריו לחקירה. בסופו של יום לאחר שבית המשפט דחק במשטרה, הוסכם על שחרור, כאשר בימים הקרובים הוא יורחק מיצהר עד לסיום החקירה. ביהמ"ש אף דחה בסופו של דבר את דרישתה החלופית של המשטרה לקבוע מעצר בית והפקדה".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד