בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הורג ינון לבנון הי"ד מואשם בהריגה

השבוע הגישה הפרקליטות כתב אישום כנגד סעיד אלנבארי, מסיע השב"חים הבדואי שגרם למותו של ינון לבנון הי"ד. "כשהוא מודע לאפשרות שכתוצאה מכל אלו הוא עלול לגרום לתאונה שבה יקופחו חיי אדם"

  • אלחנן גרונר, הקול היהודי
  • ג' ניסן תשע"ג - 08:27 14/03/2013
גודל: א א א
זירת התאונה (הצלה יו"ש)
זירת התאונה (הצלה יו"ש)

הערב תיערך בישוב סוסיא אזכרה לינון לבנון הי"ד, בן הישוב שנהרג מפגיעת רכב של מסיע שב"חים בדואי לפני כחודש.

לאחר שלושים ימים בהם היה מאושפז בבית החולים, שוחרר השבוע סעיד אלנבארי,הנהג הבדואי,שנפצע אף הוא בתאונה,וביום שני הגישה כנגדו הפרקליטות כתב אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

מחומר הראיות שאספה המשטרה ובא לידי ביטוי בכתב האישום, עולה אשמתו הברורה של אלנבארי בגרימת התאונה, ובפרקליטות בחרו לייחס לו עבירות שלהריגה, גרימת חבלה חמורה, עקיפה בדרך לא פנויה, חציית קו הפרדה רצוף והסעת תושב זר שלא כדין.

מכתב האישום עולה כי אלנבארי, המתגורר בעיירה הבדואית חורה, הסיע ארבעה ערבים שב"חים המתגוררים בהר חברון, אותם אסף באיזור רמדאין, תמורת תשלום של 200 ₪ עבור כל אחד.

במהלך הנסיעה מכיוון מחסום שמעה לצומת שוקת, בקטע בו היה עיקולים וקו לבן רצוף, החל המסיע הבדואי לעקוף, תוך נסיעה בנתיב הנגדי בניגוד לחוק, שיירה של לא פחות מעשרה רכבים.

במהלך העקיפה הגיעה מולו ניידת משטרה שהצליחה ברגע האחרון למנוע התנגשות, כאשר השוטר שנהג בניידת הצליח לבלום את הניידת ולסטות לשוליים הימניים של הדרך.

רגעים ספורים לאחר מכן, ינון לבנון הי"ד, שנהג ברכבו מאחורי ניידת המשטרה, הבחין באלנבארי וניסה לסטות ימינה לשוליים. הנהג הבדואי ביצע את אותה פעולה והתנגש ברכבו של ינון בעוצמה. הרכב הועף הצידה ועלה באש וינון נהרג במקום.

"הנאשם בנהיגתו הפרועה פעל בשיוויון נפש לאפשרות גרימת כל התוצאות המתוארות", נכתב בכתב האישום. "הנאשם עשה את כל זאת כשהוא מודע לאפשרות שכתוצאה מכל אלו הוא עלול לגרום לתאונה שבה יקופחו חיי אדם".

לאחר האזכרה הערב, מתכוונים בני משפחת לבנון לפעול להעלאת סוגיית השב"חים והנהיגה הפרועה של הבדואים. בני המשפחה מתכוונים לפנות לח"כים ואישי ציבור במטרה לנסות ולשנות את ההפקרות ממנה כולם מתעלמים, וגובה קרבנות פעם אחר פעם.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד