בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

רעננה: ערבי נעצר בחשד להרעלה

בעבר הורשע החשוד בהרעלת משפחה בעיר בשעה שעבד בביתם בשיפוצים יחד עם ערבי נוסף וריצה שנתיים מאסר בשל כך. חוזר לזירה?

  • אברהם שפירא
  • י"ז אדר תשע"ה - 15:00 08/03/2015
גודל: א א א
פועלים ערבים. למצולמים אין קשר לכתבה
פועלים ערבים. למצולמים אין קשר לכתבה

חוסאם עבד אל-רחים,קבלן ערבי המתגורר בכפרטירה, נעצר בחשד שהרעיל בני זוג יהודים ברעננה. החשוד שעובד כקבלן שיפוצים, הגיע לביתם של השניים כדי לדון בהצעת מחיר ועל פי החשד החדיר רעל לכוסות השתייה שלהם.

בחקירה הכחיש החשוד את המיוחס לו ובית משפט השלום בפתח תקווה האריך בשלושה ימים את מעצרו.

זו לא ההרעלה הראשונה בגינה נחשד אל רחים. בחודש טבת תשע"ג נעצר אל רחים בחשד שסייע בהרעלת ארבעה בני משפחה ברעננה יחד עם ערבי נוסף כשנתיים קודם לכן. לאחר מכן התברר שהאירוע אומת כי נעשה כדי לפגוע ביהודים. אל רחים שעבד כפועל שיפוצים בדירת המשפחה, "דאג" שהדירה בה עבד תהיה פתוחה וכך יוכל חברו להיכנס לדירה ולהרעיל את בני הבית.

הערבי הנוסף, עותמאן נסערה, פיזר את הרעל המסוכן במספר רב של מוצרי מזון ושתייהברחבי הבית. "הנאשם פיזר את הרעל בבקבוק מיץ, בקבוק מים מינרליים, קומקום חשמלי, מיכל מי שתייה, תה גרגירים וקופסאות מזון מפלסטיק שהיו בתוך המקרר" כך נכתב בכתב האישום הקודם.

אב המשפחה, שהגיע זמן קצר לאחר מכן לדירה, הבחין מיד בפריצה ומיהר להזעיק את המשטרה. ניידת ובה שלושה מתנדבים הגיעה לדירה. על פי כתב האישום, תוך זמן קצר החלו חלק מהנוכחים לחוש ברע, להקיא, להקציף מפיהם, להזיע, תוך אובדן תחושה וזאת לאחר שלגמו ממשקאות שונים שהיו בדירה.

בהמשך, פונו בני משפחת לרנר בדחיפות לבית החולים לצורך טיפול ואשפוז יחד עם אחד המתנדבים שנפגע אף הוא.אל רחים נידון לשנתיים מאסר בפועל בלבד על מעורבותו בהרעלת המשפחה ועל פריצה לביתם וגניבת רכוש. בנוסף נכתב הוא הואשם כי העז לבקר את בני המשפחה בבית החולים ולאחר מכן פרץ לביתם שוב וגנב מפתחות רכב.

במקרים רבים התברר כי דווקא הפועלים הערבים עליהם סמכו בעלי הבית בו הם עבדו, התגלו כגנבי רכוש או במקרה הזה כמסכני חיים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד