בע"ה כ"ג ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ליל פורים: ערבי תקף יהודי בירושלים

"תוך שהוא תופס לי בחולצה, הוא צועק 'את הפלאפון מהר!'" משחזר חובב אנגלסמן. לסיום הוא ממליץ: "לעמוד בתוקף על כך שכוחות הביטחון ישמרו עלינו, כי זה לא ממש קורה"

  • אברהם שפירא
  • י"ח אדר תשע"ה - 19:44 09/03/2015
גודל: א א א
אנגלסמן לאחר שהותקף (חובב אנגלסמן)
אנגלסמן לאחר שהותקף (חובב אנגלסמן)

בליל פורים, עת שיצא יחד עם אשתו מקריאת המגילה בשכונת ימין משה בירושלים, הותקף חובב אנגלסמן בידי ערבי רעול פנים שניסה לשדוד אותו ובידו מברג.

"לפתע מגיח מאחורינו ערבי גבוה וחסון, רעול פנים, ותוך כדי שהוא תופס לי בחולצה הוא צועק 'את הפלאפון מהר!!!" כתב אנגסלמן.

"חשבתי שהוא צוחק עליי, לא האמנתי שזה קורה לי. אני בעיקר מנסה להגן על עצמי ודואג שהוא לא ייקח מאיתנו שום דבר.הוא היה בטירוף של רצח בעיניים ואני מנסה לעכל מה קורה פה.במקביל אשתי צועקת שיפסיק ושאני אביא לו את מה שהוא מבקש".

"אני לא מוותר ואשתי מבינה שהמצב מדרדר ומיד בורחת להזעיק עזרה.שניה לפני שהגיעה העזרה אני רואה שהערבי מחזיק מברג בין האצבעות בידיים והבנתי שהמצב שלי מורכב מאוד (למפרע יתברר שכל הזמן הוא היכה אותי עם המברג וכל המעיל שלי מלא חתכים שרובם לא חדרו לגוף שלי)".

בסופו של דבר, הגיעו למקום מספר נערים והערבי נמלט. אנגלסמן נפצע קל מדקירות המברג. לסיום כותב אנגלסמן מספר המלצות כשבאחת מהן הוא כתב "לצערי לא מספיק בטוח להסתובב ברחובות ישראל ובעיקר בירושלים וביהודה ושומרון ולכן אם חיינו וחיי ילדינו חשובים לנו עלינו לעמוד בתוקף על כך שכוחות הביטחון ישמרו עלינו כי זו זכותינו הבסיסית כאזרחים במדינה, ומסיבות שונות ומשונות זה לא ממש קורה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד