בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תושב עטרת לכד בעצמו מיידי אבנים

זה היה יכול להסתיים כעוד דיווח על יידוי אבנים בכבישי יהודה ושומרון, אך תושייתו של הנהג גרמה לאירוע להסתיים טיפה אחרת. שני פורעים ערבים נתפסו ונכלאו

  • אברהם שפירא
  • י"ח אדר תשע"ה - 22:00 09/03/2015
גודל: א א א
הערבים מרימים ידיים לאחר המרדף (סוכנות תצפית)
הערבים מרימים ידיים לאחר המרדף (סוכנות תצפית)

"ההגנה הטובה ביותר היא התקפה" כך אומר פתגם ידוע וכך פעל לאחרונה תושב הישוב עטרת שבמערב בנימין. עת שנסע בכביש חוצה בנימין, בין עטרת לנווה צוף, זיהה לאחרונה י' שני נערים ערבים שזורקים עליו אבנים. הוא עצר את הרכב בצד הדרך והחל במרדף אחר השניים כשנשקו האישי שלוף וטעון.

לאחר עשרות מטרים, תפס אותם י' כשידיהם מורמות. התושב הזעיק כוחות צבא ואלו העבירו את החשודים למשטרה, וזו עצרה אותם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם על פי החלטת בית המשפט.

אירוע זה מצטרף לעשרות אירועים שנרשמים מדי שבוע בהם משליכים ערבים אבנים לעבר יהודים בכבישי יהודה ושומרון בכלל, ובאזור עטרת בפרט.

הערבים מרימים ידיים לאחר המרדף (סוכנות תצפית)

לפני כחודשיים, החליטו ביישוב נווה צוף הסמוך לעטרת, לאבטח בעצמם את הכבישים מחשש לפעילות טרור כנגד רכבים. התושבים התחלקו למשמרות בשעות היום ובכך הורידו בעצמם את רף האירועים בכבישים הסמוכים אליהם לאחר שלדבריהם הצבא לא עשה מספיק ולא עצר את האירועים.

"איפה שהצבא לא נמצא אנחנו נמצאים", אמר אז ערן סגל תושב נווה צוף כסיסמא לפעילות. "חלק מהתושבים שמגיעים לשמירות חמושים בנשקם האישי וחלק מגיעים ללא נשק. אם יגיע ערבי לזרוק אבנים, התושבים כבר יודעים מה לעשות.."

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד