בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חדירה לטלמון: "גנבה יכולה להגיע לרצח"

בסביבות השעה שש נשמעה אזעקה ביישוב. "ברור שפועלים ערבים מסייעים לגנבות" אמר תושב טלמון שביתו נפרץ. "המשטרה מגדירה את האירוע כפלילי וזה לא טוב"

  • אברהם שפירא
  • כ' אדר תשע"ה - 14:30 11/03/2015
גודל: א א א
בית שנפרץ בנריה (ארכיון. סוכנות תצפית)
בית שנפרץ בנריה (ארכיון. סוכנות תצפית)

ערבים חדרו הלילה (רביעי) ליישוב טלמון שבבנימין ופרצו לחמישה בתים ורכב בשכונת נווה טלמון. "אני בטוח שהפעם זו הייתה הכנה והכרת השטח לקראת פעם אחרת בה ינסו לרצוח. ברוך ה' זה נגמר רק בגנבה". אומר אלעד פניגשטיין, תושב טלמון לביתו פרצו הגנבים.

בשעה שש בבוקר נשמעה אזעקה ביישוב ונאמר לתושבים שלא לצאת מהבתים. "אנחנו ירדנו לקומה הראשונה בבית שלנו וראינו שהתיק של אשתי והמחשב שלה שהיו בסלון, לא נמצאים" מספר אלעד. "חיפשתי ברכב אבל לא מצאתי. כשחזרתי ראיתי שהחלון של המטבח פתוח והרשת מפורקת, זה החלון היחיד שלא היה נעול", מספר אלעד.

"אני בטוח שהפועלים הערבים מסייעים לגנבות. לי ברור שפועלים ערבים שמסתובבים בחופשיות בשכונה שלנו יודעים למי לדווח והם מכירים את היישוב".

"זה לא פריצה ראשונה ולצערי אין זעם בקרב התושבים. המשטרה התייחסה לזה כאירוע פלילי נטו וזה לא טוב. מי שמסתכל על זה כאירוע פלילי, עושה הנחה גדולה לעצמו. הפיגוע בו נהרגו בני משפחת פוגל התחיל כגנבה והסתיים כרצח מזעזע. אני בכלל לא רואה את זה כמו גנבה ברמת גן או בפתח תקווה, אני רואה את זה כניסיון לרצח, לא פחות מזה וגם הרבה אנשים פה לדעתי חושבים כך. הצבא לא עושה את מה שהוא צריך לעשות. פעם הם עוד היו פורסים מארבים, היום הם רק בצמתים למטה".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד