בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לינץ' בצפון: "איך זה יכול להיות??"

בחור שהותקף בידי ערביי רומת הייב בצפון, בגילוי לב בפייסבוק. "הנזק הגדול הוא בלב על המדינה בה אנו חיים..." כותב יונתן אטלן

  • אברהם שפירא
  • כ"ג ניסן תשע"ה - 12:03 12/04/2015
גודל: א א א
הרכב שהותקף בידי ערביי הכפר (פייסבוק)
הרכב שהותקף בידי ערביי הכפר (פייסבוק)

לפני כשבועיים, בשעות הלילה, נסעו מספר בחורים לפסטיבל שהתקיים בצפון הארץ. לאחר שעתיים נסיעה הגיעו הבחורים לתחנת דלק הסמוכה לכפר הבדואי רומת הייב שנמצא על כביש 77 במטרה להתאוורר מהנסיעה.

"יוצאים מהרכב להתרענן קצת ואז ניגש אלינו בחור ערבי שיכור לגמרי ומתחיל לשאול שאלות - מה אתם עושים פה? מי אתם? לאיפה אתם?" מתאר יונתן אטלן, אחד מהבחורים בעמוד הפייסבוק שלו. בשלב מסוים החל הערבי לתקוף את אחד מהחברים, אך הבחורים נטרלו אותו במהירות.

"לאט לאט מתחילים להגיע רכבים ואנשים מהכפר חמושים בכול טוב. הבנו שיש פה סכנה ונכנסו לרכב כדי לעוף משם ולאחר שעשינו פרסה הבחור חיכה לנו ביציאה ונכנס בנו חזיתית!! יצאנו מהרכב והם התחילו בתקיפה שאליה מצטרפים חברי הכפר עם ברזלים, אבנים,סלעים, עם מבטים של שנאה ורצח בעיניים" כותב יונתן.

הרכב שהותקף בידי ערביי הכפר (פייסבוק)

לאחר כמה דקות של עימות בן הבחורים ההמומים לערביי הכפר, מחליטים הבחורים להשאיר את הרכב במקום ולהימלט רגלית כשמספר ערבים רודפים אחריהם. הם עוצרים רכב על הכביש הראשי הסמוך ובורחים מהמקום תוך שהם מזעיקים משטרה ואמבולנס.

"הנזק המזערי יחסית שיצא מכול זה הוא שבר באף וחבלות בפנים לאיתמר, ולי כאבי צלעות ורכב שהלך טוטלוס" כתב יונתן והמשיך, "אבל הנזק הוא בלב על המדינה בה אנחנו חיים... איך זה יכול להיות?? איך יש להם את האומץ לעשות מה שבא להם במדינה שלנו?? איך האירוע נרשם כאירוע פלילי ולא לאומני?? איך זה שאי אפשר לעצור לשתות קפה בדרך בלי לחשוב פעמיים בתוך המדינה שלי?? איך זה שלקח למשטרה מעל 40 דקות להגיע?? איך זה שהמשטרה חוששת להיכנס לכפר להביא עוד חשודים?? איך זה ששום גוף תקשורת לא דיבר על זה?? ולעומת זאת כשאר שתי ילדים בני 16 מרססים בתוש על מסגד זה במהדורת החדשות של 20:00 בערוץ 2?? איך זה שאנחנו שבועיים מתרוצצים בנסיעות לצפון לעדויות, ומפסידים ימי עבודה/לימודים על חשבוננו?? מקווים שיום יבוא ויתחילו להתעורר במדינה שלנו,ושיבינו עם מי באמת יש לנו עסק, עד אז- תשמרו על עצמכם, כי לא בטוח שמישהו אחר יעשה את זה" מסיים יונתן.

הרכב שהותקף בידי ערביי הכפר (פייסבוק)

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד