בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"צה"ל הוא זה שגורר יהודים לריגול"

חייל שהשתחרר לאחרונה משורות צה"ל מגיב לכתב האישום כנגד החייל אלעד סלע מבת עין. "אלעד הוא חייל גיבור שעזר ליהודים"

  • אברהם שפירא
  • כ"ד ניסן תשע"ה - 21:36 13/04/2015
גודל: א א א
ריגול (דובר צה"ל)
ריגול (דובר צה"ל)

בעקבות כתב האישום שהוגש היום (שני) כנגד החייל אלעד סלע מבת עין שנטען כי הדליף מידע לתושבים, שוחחנו עם אריאל זילבר, תלמיד ישיבת עוד יוסף חי ביצהר.

זילבר קיבל לפני מספר חודשים תעודת פטור מצה"ל לאחר שהצהיר בפה מלא כי חוקי התורה קודמים לחוקי המדינה וכי הוא יעשה את המרב בכדי לעזור ליהודים בזמן שהותו בצה"ל.

"אלעד הוא יהודי גיבור וחייל גיבור שהחליט שהוא עוזר לעם ישראל גם אם זה נגד מפקדיו" פותח זילבר. "כל זאת מהסיבה שהוא יודע וחושב שיהודים עוזרים לעם ישראל גם מחוץ לצבא ואם הוא יכול להועיל להם במידע כלשהו מבפנים אז שווה לו לעשות את זה".

אלעד סלע בבית הדין היום

"אני, מתוך הכרות עם המערכת ומתוך ידיעה שהיא מגדירה אותנו כאויבים, אמרתי את האמת בגלוי והצהרתי בתחילת הליך הגיוס שלי שאם יהיו דברים שבהם אני יוכל לעזור לעם ישראל בניגוד לחוקי המדינה אני יעשה זאת. אנו שליחים של ה' יתברך ואם ה' שולח אותך לתפקיד מודיעין למשל" רומז זילבר למצב אליו נקלע סלע "אז ישנה עבודה ואפשר לסרב פקודה לחוקי המדינה באופן אקטיבי ולעזור משם ליהודים".

"בסופו של דבר צה"ל הוא זה שגורר יהודים שרוצים לעזור לעם ישראל להיות מרגלים בתוכו" קובע זילבר.

מעט לפני שהחליטו בצה"ל לפטור את זילבר מגיוס, שלח האחרון מכתבלמפקד הפלוגה בה הוא שירת בו הוא מפרט את משנתו בנוגע לצה"ל ומה הוא מתכוון לעשות במהלך שירותו הצבאי. "צבא ישראל המכונה, צבא הגנה לישראל, מתנהל באופן מעוות ובניגוד מוחלט לחוקי התורה" כתב זילבר והוכיח את הדבר בדוגמאות שהביא.בין היתר מנה זילבר את מדיניות ההבלגה של צה"ל מול פורעים ערבים, מארבים שנועדו לדבריו נגד יהודים פעילי 'תג מחיר', תפיסת הישיבה ביצהר, גירוש יהודים והרס בתיהם ושויון בין יהודים וגויים במערכת הצבאית.

בהמשך המכתב הוסיף כי "אם בכל זאת יחליט מפקד כלשהו להחזיק אותי באלימות בצבא – אפעל לפי חוקי התורה בלבד ולא אתחשב במוסר הצבאי המעוות".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד