בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אחד העצורים: "המערכת מפחדת ממהפכה"

עכשיו כבר מותר לו לספר על זה. שילה בן שי שנחקר במרתפי השב"כ לפני כחודש מדבר על החקירות, נקודות החיזוק ומה באמת לדעתו מפחיד את המדינה

  • אברהם שפירא
  • כ"ו ניסן תשע"ה - 21:20 15/04/2015
גודל: א א א
הבית הערבי שהוצת בחירבת כרמל
הבית הערבי שהוצת בחירבת כרמל

למרות שכבר לפני חודש שוחררו שני הנערים, רק כעת הותר לפרסום כי שילה בן שי ואביתר סלונים הוחזקו במרתפי השב"כ במשך 11 יממות ונחקרו בחשד להצתת בית ערבי בהר חברון וריסוס כתובות על גביו.

"המערכת מפחדת ממהפכה" אומר הערב (רביעי) שילה בן שי בשיחה עם הקול היהודי. "היא מפחדת שיקום פה שלטון על פי תורה ומפחדת ממלכות ישראל. בחקירות האשימו אותנו בעיקר בזה שאנחנו רוצים להפוך את המדינה ולמרוד בשלטון. מזה בעיקר הם מפחדים".

"התחזקות העיקרית במעצר היא באמונה. יושב לך בראש שרק ה' אתך ושכל המלחמה והלחץ שהם מפעילים נגדנו לא יעזור להם" אומר בן שי שסיפר כי נחקר במשך יום שלם כשידיו אזוקות מאחורי הגב למעט הפסקות בהם אכל. בנוסף, סיפר בן שי כי בשבת הראשונה בה היה עצור במתקני השב"כ, חקרו אותו אנשי המחלקה היהודית בזמן קבלת שבת, התפילה והסעודה עד לשעה 23:30 וביום השבת במשך כל היום למעט זמני הארוחות. בנוסף, במעבר מתא המעצר לחדרי החקירות עיניו היו מכוסות במסכה. "ידעתי שבשבת הם יחקרו אותי. לא מפליא אותי שכזה גוף שלא מתנהל על פי תורה ועוצר אותי על כאלו חשדות, חוקר אותי בשבת".

"נקמה". הכתובת שרוססה סמוך לבית שהוצת

אחד הדברים שמאוד חזקו את שניים הוא נוכחותם של בני המשפחה וחברים בבית משפט. "שומעים אותם צועקים וזה מחזק מאוד, במיוחד אם אתה עצור שב"כ".

לפעילים ולמי שנעצר אומר בן שי "לחשוב כל הזמן שה' אתך. הם מנסים להתנקם בנו ולהפיל בפח אבל באמת אם נשתוק בחקירה ונאמין בה' אז תוך כמה זמן נצא לחופשי. כמובן שלא צריך להתרגש מהכוח שהם מפעילים - "אלה ברכב ואלה בסוסים ואנחנו בשם ה' נזכיר".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד