בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אילת: 4 שנות מאסר למסתנן שתקף צעירה

האירוע התרחש בעיר לפני כחצי שנה ולצעירה נגרמו חבלות גופניות קשות וכן לטראומה נפשית. פרקליטו של הנאשם ביקש עונש מקל: "הוא צריך לחזור לעבודה באילת"

  • כ"ג אייר תשע"ה - 13:17 12/05/2015
גודל: א א א

שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, יורם צלקובניק, גזר השבוע ארבע וחצי שנות מאסר על וליד מוחמד דאדו (25), מסתנן סודני שתקף צעירה יהודיה כבת 18 באילת.

על פי כתב האישום בו הורשע, לפני כחצי שנה התנפל דאדו על הצעירה סמוך לשדה התעופה בעיר. דאדו תקף אותה באלימות, הפיל אותה לארץ וחבל בה. שתי עוברות אורח ששמעו את צעקותיה של הצעירה, סימנו לניידת של השיטור העירוני שעברה במקום לעצור. כאשר הבחינו דאדו בפקחי העירייה רצים לעברו, עזב את הצעירה ונמלט מהמקום.

בהמשך נתפס דאדו בידי שוטרים כשהוא מסתתר מאחורי פח אשפה וטען כי הסתתר כיוון שהיה מעורב בקטטה קודם לכן, אך אין לו קשר לניסיון האונס של הצעירה. לאחר שהוצגו בפניו טביעות האצבע שלו שאותרו בזירת האירוע, טען כי ניסה לשדוד את הצעירה אך לא מעבר לכך.

כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לצעירה חבלות של ממש: חבלות בברכיים ובידיים, שריטה בפנים, חבלה בשפה התחתונה, נפיחות קלה סביב עין שמאל, וכאבים בפנים, בגב, בלסת וברגל שמאל.

במסגרת עסקת טיעון עם פרקליטות מחוז דרום, הודה הנאשם בכתב האישום, אך בפרקליטות ייחסו לו רק ביצעו מעשה מגונה, זאת, לדבריהם, כדי לחסוך מהצעירה להציג את עדותה בבית המשפט.

| עו"ד של הנאשם: "הוא צריך לפרנס משפחתו"

עורך דינו של המסתנן התוקף ביקש מבית המשפט להטיל עליו עונש מאסר שלא יעלה על שנה, זאת בכדי שיוכל להמשיך בעבודתו באילת ולפרנס את משפחתו בסודן. לטענתו, דאדו הביע חרטה על מעשיו.

"הנאשם הסב למתלוננת פציעות גוף, וחמור מהן - חבל בנפשה", כתב השופט צלקובניק בהחלטתו. "המתלוננת חשה בסכנת חיים והתחננה בפני הנאשם כי יחוס עליה, והיא ניצלה מידיו רק בשל היקלעות אקראית למקום של עוברות האורח וניידת המשטרה. יש להניח במידה רבה של וודאות, כפי שעלה גם מדברי בא כוח המאשימה, כי המעשה הקשה הסב למתלוננת טראומה נפשית, שאותותיה יישארו עם המתלוננת ימים רבים, ויש רק לייחל שתגלה תעצומות נפש כדי שתוכל לחזור במהרה לחיי שגרה ותפקוד תקינים".

כאמור, בית המשפט הטיל עליו ארבעה שנות מאסר בפועל וכן פציוי לצעירה בסך 50 אלף שקלים.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


7 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד