בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

יום ירושלים: שוטר נפצע, כבאים נרגמו

שוטר מג"ב נפצע היום (א') בשער שכם בבירה וכבאים נרגמו ברמת שרת בעיר, אחד הכבאים נפצע • 48 שנים לשחרור ירושלים

  • כ"ח אייר תשע"ה - 17:55 17/05/2015
גודל: א א א
שער שכם ביום ירושלים. ארכיון (יונתן גורמזנו)
שער שכם ביום ירושלים. ארכיון (יונתן גורמזנו)

היום (ראשון) מציינים אזרחי ישראל את יום שחרור ירושלים ה-48, מאז נכבשה העיר בידי צה"ל במלחמת ששת הימים. למרות הריבונות הישראלית על עיר הבירה, גם ביום זה נרשמו לא מעט אירועי טרור כנגד יהודים.

שערי הר הבית לכניסת יהודים, הבוקר

בשער שכם התפרעו היום עשרות ערבים שיידו אבנים לעבר אזרחים וכוחות מג"ב שהיו במקום. שוטר אחד נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי. כמו כן, במקום נעצר מתפרע ערבי אחד.

באירוע אחר בשריפת קוצים באזור רמת שרת בעיר, נרגם באבנים צוות כיבוי שהוזעק למקום. אחד הכבאים נפצע באורח קל ונזקק לטיפול רפואי. אירוע דומה התרחש אתמול במהלך כיבוי שריפה שהציתו ערבים בואדי שבין שכונת פסגת זאב לשועפט.

הכתובות בעיר העתיקה בירושלים, הבוקר (אלירן זבטני, סוכנות תצפית)

בשעות הבוקר נגרם נזק לרכב של יהודים שנסע בעיר דוד בירושלים, לאחר שערבים יידו לעברו אבנים. כמו כן כתובות המעודדות חמאס אותרו הבוקר ברחוב הגיא בעיר העתיקה בירושלים. בכתובות נכתב בין היתר "חמאס", ו"חמאס הוא הבסיס".

משעות הבוקר הגיעו המונים לבקר בירושלים ובייחוד בעיר העתיקה ובכותל המערבי של הר הבית. כמו כן, יהודים רבים עלו להתפלל בהר הבית. במהלך הביקורים בהר נעצרו ארבעה יהודים. זמן קצר לאחר תחילת זמן הביקורים בהר, החליטה לפתע המשטרה על סגירת ההר למבקרים יהודים. בהמשך היום צפויים עשרות אלפי יהודים לצעוד באירוע 'ריקוד דגלים' לעבר הכותל המערבי של הר הבית.

הכותל המערבי של הר הבית, הבוקר (אברהם צמח, חדשות 24)

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד