בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

משפחת לבנון לשקד: "עשי עמנו מעט צדק"

בני משפחתו של ינון לבנון הי"ד פנו לשרת המשפטים וביקשו כי תמנע את עסקת הטיעון המבישה עם רוצח בנם. "אל תאפשרי לעוול הזה לקרות"

  • יח"צ
  • י"ד סיון תשע"ה - 19:31 01/06/2015
גודל: א א א
זירת התאונה בה נרצח ינון לבנון צילום: הצלה יו"ש ובאדיבות המשפחה
זירת התאונה בה נרצח ינון לבנון צילום: הצלה יו"ש ובאדיבות המשפחה

יממה לפני הצגת עסקת הטיעון עם רוצח בנם, פנו היום (שני) בני משפחתו של ינון לבנון הי"ד לשרת המשפטים איילת שקד, בבקשה שתמנע את עסקת הטיעון המקלה.

ינון, תושב סוסיא, בן 28 במותו, נהרג לפני כשנתיים לאחר שרכב מבריחי שב"חים עקף עשרה רכבים בקו לבן, התחמק מניידת משטרה ופגע ברכבו.

"מחר יתקיים דיון בבית המשפט המחוזי בבאר שבע על עסקת טיעון מבישה בה המדינה מבקשת לתת לרוצח שלוש וחצי שנות מאסר ופיצוי כספי", כתבו בני משפחת לבנון לשקד. "מדובר בעונש קל, והדעת אינה סובלת זלזול כזה בחיי אדם ורמיסת החוק בידיים. אנו דורשים כי עמדת המדינה בתיק זה הן בסעיפי כתב האישום והן בענישה תהלום את עובדות המקרה".

"דמו של ינון זועק", הוסיפו. "לא יתכן כי רוצח אשר נהג בפרעות תוך כדי ביצוע עבירה, נמלט ממשטרה וגרם לתאונה טראגית ייצא בעונש כה מקל. כשרת המשפטים אשר ממונה על מערכת המשפט והפרקליטות בישראל נבקשך להתערב באופן מידי ולא לאפשר לעוול זה לקרות. אנא השתמשי בסמכותך להנחות ולקבוע את מדיניות התביעה והפרקליטות ועשי עמנו ועם ינון מעט צדק".

מחר (ג') צפויים בני משפחת לבנון להתייצב בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בכדי למחות על עסקת הטיעון עם רוצח בנם.

אמש פנה לפרקליטות עו"ד עדי קידר המייצג את המשפחה מטעם ארגון חוננו ודרש לבטל את עסקת הטיעון. עו"ד קידר תמה מדוע הפרקליטות לא האשימה את מבריח השב"חים הבדואי בעבירות רצח וסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, והסתפקה בעבירות קלות יותר ובסופו של דבר בעסקת טיעון מקלה במיוחד.

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד