בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"עדיף לשבת בכלא מאשר להיפצע בהתפרעויות"

תושבי בית אל יתכנסו מחר (ב') לתמוך בלוחמים שנענשו בעקבות התיעוד בג'ילזון. "הידיים של החיילים כבולות. הם חוטפים סלעים ואבנים ומהצד השני המפקדים מענישים אותם"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ז סיון תשע"ה - 21:30 14/06/2015
גודל: א א א
התפרעויות בג'ילזון. ארכיון
התפרעויות בג'ילזון. ארכיון

בשעה 17:30 מחר (שני) יתכנסו תושבי הישוב בית אל הסמוך לכפר ג'ילזון בבנימין, בשכונת משכנות סמוך לשער אוהד המותקף בידי ערבים מידי שבוע. "נחבק ונחזק את החיילים בשטח המושפלים ומותקפים בידי ערבים", נכתב במודעה שהופצה.

את האירוע החליטו תושבי בית-אל לערוך בעקבות העונש שהטיל אל"מ אשר בן לולו על לוחמים שתועדו כשהם משתלטים בכוח על מתפרע ערבי שניסה לחטוף נשק מחייל. "הלוחמים עצמם הם גיבורים, שומרים על עם ישראל ונמצאים תחת מטר אבנים, בקבוקי תבערה ומטענים שזורקים לעברם מחבלים שדינם מוות", אומר אברהם קורן נחרצות ומוסיף "הלוחמים היו צריכים לקבל צל"ש על הפעולה שלהם. האמת, שהיה מצופה מהם לחסל את המחבל שניסה לחטוף נשק מאחד הלוחמים".

ביתו של קורן בבית אל הפך מזמן למטרה עבור פורעים ערבים המתקרבים מידי יום שישי לגדר הישוב ולשער אוהד. "פעם אחת כשהלכתי לבקר את חיילים מיחידת כפיר סמוך לבית שלי, הם סיפרו לי שהשעו אותם מלטפל בהתפרעויות בכפר, בגלל שבאחת הפעמים כשהם חטפו מטר אבנים בכפר הם כיוונו את הנשק לעבר הפורעים אבל אז נער ערבי צעק להם 'חייל, אין לך אישור'. אותם קציני צה"ל שהזדרזו להעניש אות החיילים האלו, צריכים להחליט האם הם מפקדים של כפירים או של שפנים", אומר קורן.

"ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת של הערבים, הם שמים את החיילים ללעג וקלס. פלא עצום איך קצינים בכירים בצה"ל נופלים בפח על ידי עיתונאים שפלים שבוחרים להאמין לכלי התקשורת הערבים. איך המח"ט הזה יכול להסתכל בעיניים של אימהות הלוחמים?! הוא כל הזמן מצהיר שלא תיפול שערה מראשם, אבל כל הזמן נפצעים לו חיילים".

"הידיים של החיילים כבולות", הוא מתאר. "הם חוטפים סלעים ואבנים ומהצד השני המפקדים מענישים אותם. כולם יודעים שנצח יהודה יודעים לנצח, רק צריכים אישור. אנחנו ניתן להם את הגיבוי שצריך כדי שיגנו עלינו כמו שהרוח האלוקית מצווה, כמו שצריך לטפל במחבלים. צריך לדעת, עדיף לשבת בכלא מלהיפצע בזריקות אבנים".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד