בע"ה כ"ג ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מנשרים ברמלה: "רוצים מדינה יהודית"

מאות פלאיירים חולקו במקום אירוע הדקירה ברמלה. "הגיע הזמן לומר בקול את דבר התורה - אם נשאיר גויים בארץ הם תמיד ימשיכו להציק לנו"

  • אברהם שפירא
  • ד' תמוז תשע"ה - 13:41 21/06/2015
גודל: א א א
הפעילים ברמלה
הפעילים ברמלה

ביום שישי האחרון הגיעו מספר פעילים למקום בו נדקרה יהודיה בידי ערבי בשדרות הרצל ברמלה לפני כשבועיים וחלקו מאות מנשרים בהם נכתב כי אין זה משנה האם הרקע לדקירה הוא פלילי או לאומני ואין ל"טאטא בעיות מתחת לשטיח" בלשון הפלאייר.

לפני כשבועיים נדקרה במקום יהודייה על ידי ערבי באמצעות מברג. הערבי נמלט לרחוב דני מס בעיר כששוטרים רודפים אחריו וקוראים לו לעצור. כשהבחין בהם החל לרוץ לעברם במטרה לדקור אותם ואחד השוטרים ביצע לעברו ירי ברגלו.

"רוצים מדינה יהודית" הפעילים ברמלה

יאסר אלג'רושי, ערבי כבן 33 מהעיר החשוד בדקירה, טען בחקירתו, לאחר חמישה ימים בהם היה מאושפז במרכז הרפואי אסף הרופא ונפגש עם עורך דינו, כי הרקע לאירוע הוא "אישי ומשפחתי" ולא לאומני.

"לפני כשבועיים ערבי דקר כאן יהודייה!" נכתב בפלאיירים שחולקו ברמלה. "על רקע לאומני או פלילי? האמת, לא כל כך משנה. ארץ ישראל שייכת לעם היהודי! במקום להדחיק את הבעיות, לטאטא אותם מתחת לשטיח ולחכות בשקט על לפיגוע הבא הגיע הזמן לומר בקול את דבר התורה - אם נשאיר גויים בארץ הם תמיד ימשיכו להציק לנו".

"לא עוד פיגועי טרור, פשיעה לאומנית והתבוללות. רוצים לומר בקול רם וללא חשש - אנחנו יהודים!". בתחתית הפלאיירים נחתם "רוצים מדינה יהודית" וצויינה כתובת מייל לפרטים ובירורים בשם 'הסברה יהודית'.

דובר עיריית רמלה פנה לאחר פרסום הכתבה בדבר החשש כי מדובר באירוע לאומני, למערכתהקול היהודיוביקש להבהיר לקוראים: "בניגוד לפרסום, אין מדובר בפיגוע ובוודאי לא אירוע על רקע לאומני. הפרסום השגוי גורם נזק רב לעיר רמלה בה חיים בדו קיום יהודים וערבים", אמר רוני ברזילי, דובר העירייה.

אולם בעוד בעיריית רמלה אומרים כי הם בטוחים שהדקירה פלילית ולא לאומנית, במשטרה עליה נסמכת כביכול תגובת העירייה וראש העיר, דווקא העלו תמונה אחרת לפיה כל כיווני החקירה נבדקים ולא שללו כי מדובר באירוע לאומני.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד