בע"ה ו' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

רמלה: "ערבים תוקפים, המשטרה מתעלמת"

ישיבת ההסדר בשכונת אג"ש ברמלה הפכה מזמן קורבן לטרור. "אם נעשה משהו בתגובה יעצרו אותנו, המשטרה מתעלמת"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ה' תמוז תשע"ה - 14:25 22/06/2015
גודל: א א א
יהודים מותקפים בירי זיקוקים ברמלה, אתמול
יהודים מותקפים בירי זיקוקים ברמלה, אתמול

בתחילת השנה נפתחה ישיבת ההסדר בשכונת אג"ש ברמלה, ומאז חווים תלמידי הישיבה תקיפות חוזרות ונשנות מצד המשפחות הערביות, שכבר מזמן השתלטו על השכונה שלפני כעשור עוד היתה עם רוב יהודי.

"רק בימים האחרונים אני סופר לך מספר אירועים כשהאחרון התרחש הבוקר ולפניו אתמול בערב, מספר עמיחי אלאלוף תלמיד הישיבה, בשיחה עם הקול היהודי. "כל השנה מתרחשים המון אירועים, איומי סכין, זריקות אבנים, ירי זיקוקים ועוד, אבל המשטרה מתעלמת".

לדבריו של אלאלוף, מאז התחיל חודש הרמאדן המוסלמי, יורים ערביי השכונה זיקוקים לעבר מבנה הישיבה ולעבר הולכי רגל. "לפני כמה חודשים נפצע חבר שלי מאבן שפגעה לו בראש ופינו אותו לבית חולים", הוא מספר. "אנחנו לא יכולים לעשות כלום, כי אם נעשה משהו ישר המשטרה תעצור אותנו. חוץ מלצעוק, אין לנו מה לעשות".

"המשטרה כמעט ולא מגיעה וכשהם מגיעים זה רק לחמש דקות ואומרים שהם לא יכולים לטפל בזה כי הפורעים הם קטינים. כמה פעמים שמענו אותם מדברים ביניהם שהם יודעים מי עושה זאת. שלשום, כשירו עלינו הרבה זמן זיקוקים, הגיעו שוטרים אחרי ארבעים דקות בטענה שהם היו עסוקים מידי. אתמול הם לא הגיעו בכלל, בגלל שאנחנו מטרידים אותם ערב-ערב בקריאות על אירועים".[

ערבי מיידה אבנים לעבר מתחם הישיבה ברמלה, השבוע

לדבריו של אלאלוף, לאחרונה אף הצליחו התלמידים לתעד את מיידי האבנים ויורי הזיקוקים, אך המשטרה התעלמה מהצילומים המפלילים, לכאורה. אלאלוף בטוח כי מדובר באירועים בעלי רקע לאומני, אך המשטרה מנסה לטייח זאת. "האירועים האלו לאומניים לגמרי, הכי לאומני שאפשר. מאז שהגענו לשכונה הם מניסים להציק לנו ולסלק אותנו מכאן".

"המשטרה מנסה לטייח את זה ולהגיד שזה רק מעשה קונדס ורק בגלל הרמאדן, זה שטויות. כל השנה הם עושים את זה. גם לפני שבועיים, כשערבי דקר יהודיה במברג בעיר, אני הייתי שם. גם שם הם מנסים לטייח".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 5 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד